Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag en uke til termin,og jeg har had regelmessige kynnere siden kl fem imorges! De e hardere enn tidligere,må puste meg gjennom de. Har også "tak" i korsryggen.. Er det noe på gang? Er jo sikkert ikke rier,siden det ikke gjør "dødsvondt":)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da!!!

Går de over når du setter deg ned??

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en telefon til føden jeg! Snakk med dem, så kanskje du får litt mer å gå på ;-)

LYKKE TIL i allefall!! Krysser fingrene for at det er rier....

Skrevet

Det kan godt være at det er riene som er i gang ja. Jeg fikk sånne "tak" i ryggen den dagen jeg skulle føde alle 3 gangene. Det er sånn fødslene mine starter, i tillegg til at slimproppen går hos meg. Jeg bruker å gå en hel dag med sånne rier før de blir "dødsvonde" og etter det går det ganske raskt til ungen er ute.

Lykke til med fødselen din!

Skrevet

Jeg har 12 dager igjen til termin, og har hatt sånne tak du snakker om nå i hvertfall en uke... Er utrolig slitsomt, det begynner på kvelden, men stopper opp etter noen timer...

Får håpe du er mer heldig enn meg :o)

Skrevet

Har vært rolig inatt,men imorges begynte de vonde kynnerne og takene i ryggen igjen.. Hmm.. Nå lurer jeg på om slimproppen gikk?:) Håper virkerlig det er noe på gang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...