87snuppa Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei.. Jeg tenker så mye på det økonomiske fremover at jeg holder på å bli sprø!! Mye er nok bare hormoner skikkelig på villspor.. Men det bekymrer meg, er så redd vi ikke skal klare oss økonomisk osv.. Jeg har 100% jobb nå, men han jeg bor sammen med sa opp i den forige jobben, men har vært sykemeldt siden da, så penger får han.. Men han må jo finne seg ny jobb snart, når han blir frisk så han kan jobbe.. Det bekyrer meg, pluss at han har klart å opparbeide seg "slike playboy" lån før han traff meg.. Disse må jo også betales ned på.. tror egentlig vi klarer oss fint.. men slike ting plager meg ford! Jeg er rar, vet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå