Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har en singel, sexy og flørtete kollega som jeg har veldig god kjemi med. Vi har nok veldig lik humor da vi ler masse sammen (bl a i lunsjen). Jeg får sommerfugler i magen når jeg ser ham. Har fantisert og drømt mye om han, men aldri noe mer. Føler meg mentalt utro mot min mann. Uff uff....
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Det heter fantaserer. Og det er farlig. Ikke gi det næring, så går det nok bra.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Seksuelle fantasier er for å hole piffen oppe i sexlivet. Det er bare sunt! Men la det ligge som en fantasi. Jeg hadde det likt som deg men det ble så ille at jeg vurderte sterkt å bytte avdeling siden vi hadde så sterk kjemi. Vi følte begge det samme og snakket mye om det og til slutt klarte vi ikke å holde oss lenger. Jeg var da singel men ikke han. Han var lurt opp i stry mente han. Det ble en kjempe fiasco. Du kan jo tenke deg forventingene etter ett år med fantasier og kjemi. Nei kos deg med fantasiene dine og bruk de hjemme du :=)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hvis dere jobber tett sammen, så ville jeg funnet muligheter for å unngå dette. Plutselig blir fristelsen for stor og du blir fysisk utro. Kjenner til det..... Vanskelig å holde igjen sterke følelser, uansett hvor høy moral man måtte ha i utgangspunktet. Det er følelsene som styrer oss og hvis alt ligger til rette så er det veldig lett å gjøre noen feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå