Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 jeg er tre uker fra termin og har akkurat oppdaget to-tre utvekster i endetarmsområdet som jeg tenker må være hemoroider.. De svir og klør litt.. Jeg har kjøpt alcos-anal hemoroidesalve, men det virker ikke som det hjelper så veldig.... Noen som vet om det blir ekstra ille å føde med disse hemoroidene? huff
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Merker ikke forskjell. jeg hadde både hemorider og bekkenløsning og tror ikke det hadde så mye å si på smertene.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Tusen takk for svar.. Jeg bare ser for meg at d sprekker og revner og spruter rundt.. he he.. Hi
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Be jordmora om å holde is mot den under pressinga. De gjorde de med meg på nummer to. Ikke med nummer tre. Ved nummer tre økte den i fødsel. Ikke når de holdt is mot.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Takk for tipset:-).. Det skal jeg høre med jm om:-).. Mens jeg "har deg her".. Vet du om det er vanlig å ha hemoroider et stykke unna endetarmsåpningen?.. altså, jeg har en ganske stor utvekst.. (henger litt ned) ca en cm bak endetarmsåpningen.. Jeg har lest at man skal trykke de inn i endetarmsåpningen, men det går jo ikke når den er såpass langt unna... Jeg tror liksom likevel det er en hemoroide... i og med at jeg har flere og de andre er rundt endetarmsåpningen.. vet du?..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Du skal da ikke føde ungen ut av endetarmen, kjære deg. Det går nok helt fint. Kanskje du kan ta gummistrikke rundt, så råtner de før fødselen?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Kanskje mannen kan putte dem inn for deg? Fint foreplay.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Det gikk ikke bra (sikkert ikke svaret du vil ha), de ble store og veldig vonde. Måtte få sheriproct stikkpiller på barsel og det hjalp noe. Men, det gjorde veldig vondt å gjøre nummer to. I tillegg så gikk de ikke bort og jeg må med all sannsynlighet operere de bort:(( ikke alle det går så gale med, så ikke ta sorgene på forskudd og lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 hjelp.. gummistrikk rundt??.. det må da gjøre vondt...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Nei, for guds skyld ikke gjør dette selv da. Det er en behandling som gjøres på sykehuset. Man setter en liten strikk rundt hemorroiden for å stoppe blodtilførselen slik at den tørker inn og detter av. Dette er ikke noe man gjør hjemme selv!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Litt rart med den som er så langt bak åpningen. En venninne fikk en sånn som hun trodde var hemoride. Men det var noe annet. Måtte inn to uker før termin og operere de vekk. Men siden du har i åpningen og så kan det være det likevel er en hemoiride. Hilsen anonym over her.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Joda, funker som en rakett å gjøre det hjemme om du får hjelp av mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå