Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

He he, antar jo de fleste bruker bukser da :-P

Er på jakt etter en bestemt type bukse. Ønsker den skal være litt sporty og tøff, men samtidig kunne brukes på jobb.

Ikke olabukse, men type fritidsbukse aktig som kan brukes som pent kledd på jobb.

Pris spiller ingen rolle. Er glad i løse og ledige bukser, men jeg må være pent kledd på jobb. Finnes det bukser som er litt tøffe og sporty, men pene? En jeg kan "pynte litt opp" med fin genser eller bluse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

chinos er kult om man har fasong til det. de kan brettes opp og ha pene sko til og en kul singlett eller noe. ellers synes jeg det er vanskelig med bukser som ikke er jeans og iallefall når du sier fritidsbukser. ser liksom for meg fjellrevenbukser og ryggsekk. hehe.

Skrevet

Enig med (S)TinkerBelle (igjen) ang chinos. Er veldig praktisk og kan pyntes opp og ned alt etter som. Singlet og en kul cardigan/kort jakke kombinert med riktige smykker, belte og selvsagt sko til. Passer både til lave småsko, høye hæler, enkelte typer støvletter og sandaler til sommeren. da er type gladiator modeller knall til :) Alle bør ha en chinos i skapet.

Ellers kan det være smart å ta en titt der de selger div jeans til dame. De fleste jeansmerkene som produserer egne damelinjer, har som regel bukser som er like praktiske som jeans men "penere" og med flotte detaljer. Jeg har funnet fra (We are) Replay, Nolita, Diesel, Cavalli... Husk bare å ikke kjøpe "støvsuger"-stoffer eller typisk syntetstoffer som krøller bare man setter seg og tar en kaffe...

Skrevet

He-he, sitter på jobb (begynner om 8 min) med mine Fjällreven-bukser nå jeg da..... Det er første gang de brukes på jobb, for selv om de er både sporty og tøffe, så passer de liksom ikke på jobb synes jeg. (Grunnen til at de er på i dag, er at jeg skal jobbe halv dag, og reise rett til fjells for helga). Så, nei - disse anbefales ikke.

Skrevet

He he, nei Fjellreven bukser var ikke helt det jeg tenkte på nei.

Chinos høres bra ut, skal sjekke det opp. Noen å anbefale?

Andre type litt tøffe bukser, som ser litt røffe ut men som kan brukes til jobb og pyntes opp?

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

I år er jo buksedresser veldig moderne, og mange av dem er jo ganske løse og i tynt, godt stoff... Men det funker best med høye hæler syns jeg da=)

Hva med linbukser da?

Eller,... det spørs jo litt hvorfor du vil ha sporty bukser da, om det er pga komfort eller noe annet... =)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

...og da tenker jeg altså på jumpsuit=)

Skrevet

Linbukser er jeg glad i og har mange av.

Buksedress er ikke helt meg.

Jeg har en jobb der jeg ikke kan bruke olabukser, men jeg liker en litt tøff/røff stil innimellom.

Jeg går masse i skjørt på jobb, eller i pene dressbukser, men innimellom blir jeg lei og har lyst på en litt tøffere stil for å bryte litt.

Jeg har en bukse hjemme, som jeg er glad i. Den er litt posete, endel lommer og glidlåser. Jeg bruker kraftige flate støvler til denne, med buksa ned i støvler. Den er tøff og røff og ikke damete. Den er desverre for sjabby til å brukes på jobb, så jeg leter så etter en "penere" utgave av den type bukse, som jeg kan pynte opp med rett tilbehør og bruke selv på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...