Gå til innhold

Hihi!! 6mnd idag og 3D ul, og det ble en ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det ble en gutt.. Hehe.. Klart og tydelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så festlig:) gratulerer så mye

Skrevet

Gratulerer! :-) Er somregel veldig lett å se om det er gutt ja, har tre stykk selv. Nå¨sier de jente, og det var vanskligere å se synes jeg enda JM viste oss tre streker osv.

Var det kjekt med 3D UL? Jeg skal 7. mai og er veldig spent :-)

Skrevet

Det var kjempe gøy.. Han starta veldig bra, men han villeikke mer til slutt.. Men det var heldivis etter alt var målt og sånn.. Vi fikk noen kjempe fine bilder. Selvom jeg er litt overraska.. Hehe.. Vi har hatt tre ul før og hver gang har han snudd og vridd seg unna, også når jm har prøvd å høre hjertelyden flytter han seg hver gang hu finner den.. Så litt gøy at han ville være med nå da..

Men du burde glede deg, det var kjempe bra.. Og vi fikk noen knall fine bilder.. Hvor skal du?

Skrevet

Majorstuen i Bergen. Er privat da, så må betale for det. er kun for moro skyld for min del, og litt for at jeg trenger å se om det virkelig er jente en gang til før jeg tør å kjøpe inn noe særlig som er litt jentete ;-)

Skrevet

Det var privat vi var på også.. Vi betalte 1250, men det var verdt hver krone.. Hehe.. Vi fikk med bilder som tydelig viste at det var en gutt.. Så det var gøy..Var rett ut og kjøpe ett blått sett.. Men det er iallefall verdt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...