Gå til innhold

Tips for igangsettelse av rier? Noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir snart gal om det ikke skjer noe snart.

Slitt med VONDE kynnere i 3 døgn nå så temmelig sliten og lei.

Kan det ikke skje noe snart da......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex sex sex :-) Vi hadde sex to ganger på termindato sist gang og da begynte riene få timer etterpå, funket som bare det :-) Sperm er visstnok ganske effektfullt...virka på meg hvertfall...lykke til!

Skrevet

stimulering av bryst er tydeligvis det enste som kan få igang rier. var hos jordmor idag. sett av god tid og stimuler brysta (ikke brystvorten) som du gjør når du handmelker.. :) skal funke på samme måte som drypp.

Skrevet

Min JM mente at sex var det beste, spes hvis du får orgasme i tillegg. Sæden inneholder nemlig noe som gjør at man blir moden - er dette som er i modningspillen når man blir satt igang....

Så sex med stimulering av brystene bør jo gjøre susen - hmmm kanskje et tips til meg selv også. Har en uke til termin men har lyst å få babyen ut nå!!!!!!!!

Men som kjent så kommer de når de selv vil - tenk deg at de er sta allerede =)

Skrevet

stimulering av brystvortene..men det virker kun om man moden visstnok men bør jo prøves dersom man er lei og på overtid:-) eller sex sex og atter sex..ligg med rumpa høyt etterpåså livmorhalsen "bades" 10min tid i sæden.(det kan være med på å modne denne enda mer)..masser og brystvortene,en og en imens:) du merker fort om du får sammentrekninger av brystvorte massasjen:o)

lykke til!

Skrevet

Jeg er bare uke 36+5 og får kraftige rier om jeg masserer brystvortene......men de går liksom over igjen...

Så det tror jeg er d som funker best ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...