Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal ha stekt fiskepudding med manderpoteter, grønnsaker, hvitsaus og stekt bacon.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal ha kyllingfileet, med creme fraiche saus, stekt champingjong (aner ikke hvordan det skrives) og tagliatelle. Mmmm super godt :-)
Mor&barn Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 her har mannen fått sutra seg til spaghetti og kjøttdeig igjen ;P
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Mmmm, det har jeg også lyst på, selv om vi hadde det i går
Koseklompen Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal ha som vi har hatt sitronpepper på, skal ha mandel poteter og dampede gulerøtter... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Canasta30 - 1 ♀ & 1 ♂ Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Ovnsstekt torsk med cous cous og grønnsaker.
elikatt -mamma til 4- Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Vi spiser pita-pizza i dag. Pitabrød med tomatsaus, ost, pølser, paprika, tomat og rød løk, kjempegodt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå