nr3imagen Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Er snart i uke 11. Ska på ul 2 april. Gleder med så til den dagen(gruer litt å....) Er spendt på om det er 1 eller 2, om ett hjerte slår i hele tatt. Har vært veldig kvalm, trøtt og frøsen siden uke 7. Flere som synes dagene blir veldig lange. Det er som å leve i vakuum, du går rundt og er i dårlig form hele tiden. (Vet det er andre som har det mye verre, men...) Må bare få ut litt frustrasjon. Ska hente mine gullunger på bhg nå. God em!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå