Bilba og gutta :) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Har termin i dag og SF-målet mitt er 33 cm. Det har ikke vokst noenting de siste 3 ukene, noe jeg synes er litt rart. Kan det være fordi magen synker? Den kurven flater jo litt ut på slutten, men mitt har jo flatet helt ut liksom. Jeg har hele tiden hatt veldig på følelsen av at jeg venter et stort barn, men nå er jeg neimen ikke sikker... hvis gutten i magen hadde vært 4-5 kg så regner jeg ikke med at SF-målet hadde ligget helt nederst på det grønne feltet - en viss sammenheng må det jo ha. Noen som har hatt såpass lavt SF-mål, men allikevel fått stor baby? Skal nok få han ut uansett altså
Plutselig_gravid Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 40+4 og sf-målet mitt har ikke vokst siden uke 36. I følge jordmor er det fordi magen er så langt nede og hodet kommer ikke lenger ned i bekkenet. Faktisk så rekker livmoren min meg nå såvidt over navlen. Hehe, snakk om mage ned på knærne. Hun tror allikevel at det er en 4-4,5 kg unge - noe som ul også tyder på. Min forrige var 4,2 kg ved fødsel, men da var sf-målet myyye høyere. Men han bar jeg veldig høyt gjennom hele svangerskapet. Helt motsatt enn hva jeg har gjort denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå