Gå til innhold

hva gjör man med ex ....????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble vekket i natt av min x kl 01.00!!!!!!!

vi var sammen for ti år siden....

han pröver nå å få meg tilbake men det har jeg sagt til han at han kan glemme...

det holdt med å bli såret den gangen...

han har värt gift i mellom tiden og blitt veldig såret i det ekteskapet....

mye utroskap i ekteskapet av dama hans....

jeg har en ny mann som jeg virkelig elsker!!! får dårlig samvittighet mot min kjäre for at denne x ringer meg..men forteller han alt og sitter og prater med x så min kjäre skal höre at jeg ikke sjuler noe for han....

å min mann er forståelses full på at jeg pröver og hjelpe min x....

jeg vil jo pröve og stötte x min å få han videre med livet sitt men ikke for en vär pris.......

noen som kan gi meg noen råd på hva jeg skal gjöre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville rett og slett bedt han finne noen andre til og hjelpe seg.

Ikke ditt problem.

Skrevet

Du kan definitivt ikke hjelpe en som vil ha deg tilbake. Be ham ringe noen andre.

Skrevet

har prövd det =(

men han fortsetter og ringe....

har prövd å si til han at jeg kan ikke hjelpe han så lenge han vil ha meg tilbake....

å at han må respektere at jeg har en ny mann.... å det livet jeg har nå!!!!

har også prövd å la väre å ta tlf når han ringer...

Skrevet

skaff deg hemmelig nr..

Skrevet

ikke lett det når han har tilgang til dem ..

han jobber innen politiet =(

Skrevet

Du må avvise han så bestemt at han skjønner at du ikke vil snakke med han mer. Menn som hele tiden skal ha hjelp av kvinner hver gang de møter et problem, vil aldri lære å stå på egne ben. Den beste hjelpen du kan gi, er å be han hjelpe seg selv! Jeg sier dette ut fra egen erfaring. Det beste jeg har gjort for x-en min, er å overlate ham til seg selv!

Skrevet

Om han jobber innen politiet, og bruker det for å få tak i ditt telefonnummer når du har hemmelig, så er det faktisk god nok grunn til å melde han til arb.leder! Han har ikke lov til det!

og gjør som de andre, dropp det! Man kan ikke hjelpe folk som ikke vil ha hjelp...

Skrevet

Så fortsett med ikke å ta tlf når han ringer. Og ringer han fra et annet/nytt nummer, så gir du han beskjed om at du ikke vil prate med han. Og legger på.

Han har jo ganske liten respekt for deg når han likevel fortsetter å ringe, i tillegg på natta. Og regner med din nye mann ikke synes noe særlig om at x'en din ringer og "plager deg" heller.

Skrevet

Slå av telefonen din, og ta ikke telefonen når han ringer, etter å ha sagt klart ifra at han må slutte å ringe.

Du har en mann. Du har et nytt liv.

Det må han akseptere og forstå.

Skrevet

jeg har ikke tlf som står på meg .. den står på min mann..

jeg har ikke direkte sagt til min mann at jeg föler meg plaget men kommer til og ta en prat med han når han kommer fra jobb i dag... han ligger mye borte på jobb... så han ble ikke vekket... å når han ligger borte må jeg ha tlf min på....

sendte x en melding i sta som jeg skrev: du får ikke ringe meg på natten og jeg må opp kl 05.30 for å rekke jobben så nå får du kutte ut !

jeg orker ikke mere av detta tullet ditt.....

svaret fra han: KAN JEG RINGE DEG I 16 TIDEN?

respekt hva er det tro????????

kjenner at jeg kokker her ......

tusen takk for alle svarene (",)

Skrevet

Svar han:

NEI!!

Skriv gjerne at du HAR en mann. Og at en mann er nok ;o)

Skrevet

Jeg hadde faktisk en sånn jeg.. Ikke en x, men en som var forelsket i meg over en lang periode.

Til slutt ble det til at han jeg var sammen med på den tiden tok telefonen neste gang han ringte, og sa i fra om at han måtte slutte. Det funka som pokker, det!

Så når du snakker med kjæresten din i kveld, så forteller du at du ikke orker mer mas/press fra x'en, og la han ta telefonen neste gang han ringer.

Eller la kjæresten din sende han en melding hvor han ber x'en din om å ligge unna dama hans :-)

Lykke til!

Skrevet

Ja, faa mannen din til aa svare tlf naar fyren ringer. Funker som bare fy!

Skrevet

Respektløst overfor mannen din. Be eksen finne noen andre til å hjelpe seg, det er rett og slett ikke ditt problem.

Skrevet

han ringer nu gång på gång her....

men svar hva er det????

min kjäre er på vei hjem nå så nå får han ta over min tlf....

får bytte tlf i noen dager....

TAKK IGJEN FOR SVAR (";)

Skrevet

mener du at jeg er respektlös over for min mann???

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uff, dette kan ikke være lett :( Du bør bare la være og ta telefon. Ikke svar på sms, og ikke svar når han ringer. Om han ringer fra skjult nr, og du da svarer, legg på når du hører at det er han. Det er ikke ditt problem at han ikke har kommet over deg. Du har et nytt liv nå, som du skal nyte :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...