Gå til innhold

Oj, nå ble jeg faktisk overrasket;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har drivi å sett litt på nettbutikker etter klær til meg selv osv, bare sånn for moro skyld. Også tenkte jeg at jeg skulle se på ellos.no, selvom jeg husker med gru hvordan klærne så ut i katalogene som min mor fikk i posten før. Men fyttikatta så mye kule klær! Og de fører merkeklær også! Ble helt paff jeg! Når jeg så i katalogene hjemme så var det jo bare "kjerring" klær og slikt. Men det har tydligvis forandret seg;)

Tror søren meg jeg skal bestille noen klær derfra når jeg får råd:) Var så mye fint og kult der inne;)

så hvis dere skal se etter klær på nett er faktisk ellos.no ganske så bra blitt;) De selger blandt annet ROXXY og Bjørn Borg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg er medlem av ellos og har kjøpt noen klær innemellom.. Men obsobs altså.. De bildene lyver veldig.. MAnge av klærne ser bra ut på modellen og bildene, men har dårlig kvalitet. Men klart, merkeklær er merkeklær, da "vet man" hva man får.. Men da hadde jeg heller gått i butikken for å prøve så det blir riktig. Veldig lett å klikke og klikke i vei, også kjøper du myyye mer enn du kommer til å bruke. Lettere å begrense seg "live".. :)

Skrevet

men har ellos "virkelige" butikker das? Trodde de kun hadde katalog/nettsalg....

Skrevet

Nei, men merkevarene er jo å få kjøpt i vanlige butikker.. Det var det jeg mente. ellos sine egne er av ganske så dårlig kvalitet. Kjøpte f.eks en body til mini hvor ene trykknappen datt av etter en vask.

Skrevet

Jeg synes ellos har helt greie klær. Kjøper kun enkle klær som bomullsgensere, sengetøy og slike ting. De har mange fine t-skjorter og topper der da som har helt grei kvalitet. Det er billig, og helt grei kvalitet, synes jeg da. Hverdagsklær!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...