Gå til innhold

Erfaring med at den lille IKKE har beveget seg på UL???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg våknet av at jeg blødde i natt...det er ikke første gangen og har gått bra før.. Men jeg er så nervøs så jeg dro på sykehuset igjen. Fikk UL og legen så at hjertet slo som det skulle men det var NULL bevegelse....legen brukte ulstaven til å dulte borti for å vekke om h'n sov...men rørte seg ikke. Er lykkleig for at hjertet slo, men er redd likevel. Andre som har opplevd "forhåpentligvis sovende" foster på UL?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at jeg er 11+1 i dag.

Skrevet

Tassen her har ikke vært særlig aktiv på UL nei. Har hatt 3 UL pga hyperemesis og blitt innlagt 2 ganger (+ den ordinære UL). Ingen av gangene har han beveget seg særlig. Første gang ( i uke 10) var han helt rolig), i uke 13 sprellet han vel såvidt en gang og på 18 ukers kontrollen prøvde jordmor å dulte borti magen for å få han til å snu seg, men nei da :) Hadde det vel så bra der han lå sikkert :)

Er i uke 26 nå og her sprelles det livlig ja :) Så selv om han ikke var særlig livlig på UL, så har han derimot tatt det igjen nå :)

Så lenge hjertet slår tror jeg nok ikke du trenger å være bekymret :)

Skrevet

Hei!

Jeg var på ul da jeg var 11+3. Dette fordi vi tidligere hadde mistet veldig sent. Så en baby der hjertet slo, men den lå helt stille. Rørte seg ikke. Jordmoren sa at den sov, og at dette var helt normalt. Jeg prøvde å tro på henne, men ble litt urolig likevel. Men da det var tid for ordinær ul, så vi en baby som sprellet og koste seg. I dag er han en sprellend og nydelig gutt på 4 1/2 måned.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...