ormeynglet Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Var veldig spent før jeg dro i dag, men alt var bare fint med den lille:) Fikk en kjempekoslig jordmor som tok seg god tid og forklarte alt hun gjorde. Den lille sprella og styra fælt der inne så det var litt vanskelig å få tatt målene, men hun fikk det til til slutt. Jeg hadde kommet like langt som jeg trodde, 13+5, og hadde morkaken på framsiden, men det har jeg hatt alle de tre andre gangene også. I tillegg så var hun ganske sikker på at det var en jente!! Da blir det 4 jenter som perler på en snor:)
Bøtteknott Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg fikk også beskjed om at det ganske sikkert var jente da jeg var på ul så tidlig. Men på ny ul i uke 20 var det visst gutt, gitt :-) Men gratulerer uansett, og lykke til! :-)
VinterSol+2 Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 så flott at det gikk bra! du grudde deg jo så fælt. spennende om det fortsatt er jente når h*n kommer ut da! Så langt har ultralyder i kjønn bestemt på mine, iallefall!
ormeynglet Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Tar det ikke som gitt enda før den ordinære ul, men sjansen er stor for at det stemmer siden jeg har 3 jenter fra før. Men en gutt er like velkommen, så det gjør ingenting hvis kjønnet skulle endre seg. Hun sa at det var liksom så lite der nede, og det burde vært noe mer der hvis det var gutt, hehe. Er bare glad for at alt så bra ut så langt:)
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer:)) Unnskyld at jeg spør,men hvor stor var babyen? Hvor mange cm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå