Gå til innhold

Hvorfor er dere anonyme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er anonym av følgende årsaker:

 

- Slipper at alt jeg skriver blir knyttet til nicket mitt, og at folk kan søke på nicket å få opp masse informasjon. Hjelper ikke å ha et anonymt nick hvis en har lagt ut masse personlig info om seg selv gjennom 4 år som lett kan knyttes til en person. Driver ikke med drittslenging altså bare så det er sagt.

- Kan skrive ting som er flaue uten å være redd for at naboen leser det:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pga at det er så jantelov her inne.

Skrevet

Jeg er anonym fordi nettet fanger. Liker anonymiteten, og vil ikke at familien skal få nyss i alt jeg lurer på eller deler med folk. Det er veldig enkelt å knytte et nick opp imot en person!!! Veldig lett!

Skrevet

- jantelov

- gjenkjennbare detaljer jeg ikke vil knytte til nicket mitt

- vil ikke det skal synes hvor ofte jeg egentlig er her ;)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...