Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Ang om man er tynn eller ikke og hva man spiser osv: Jeg er som sagt 180 cm høy og veier 59 kg. Hvilke kommentarer får jeg? At jeg er flott, har formene på de rette stedene, spørsmål om jeg er modell, har jeg virkelig født 4 barn osv osv. jeg er sunn og frisk, noe jeg alltid har vært. Aldri hatt noen form for spiseforstyrrelser. Trener ikke (dessverre) og jeg har stoooor apetitt når det gjelder mat. Veldig faktisk. Og liker så å si all mat ) Alltid spist som en hest, men legger ikke lett på meg. Dette innlegget er ikke ment som noe skryt av meg selv, (hva får man forresten ut av det så lenge man er anonym...?) men mere som kritikk til de som dømmer med en gang noen veier under så og så mye. Det kommer helt an på beinbygning og ikke minst holdning. Blir så lei av at alle, og det gjelder også media, skal kritisere forlk som veier under 60 kg! Synes det mer og mer minner om en heksejakt. Husk at man ikke trenger å være tykk for å bli såret av kroppslige komplimenter.....
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Så flott for deg Jeg er 178 og veier 92/93 kg. Er altfor feit, selvsagt, men når jeg var 87 kg følte jeg meg igrunn ganske så bra! Så jeg har et mål om å nå 80 ) Dessuten, det er det indre som teller ) *kliss klass* )
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ikke sikkert du er så feit som dine egne øyne ser deg da ;o) Tror absolutt du har sjanse å nå målet ditt om 80 kg. Lykke til!!! ) Hi
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hehe, nei antageligvis er jeg ikke det Men du vett.... ) Håper jeg også! Har gått ned fra 140 kg, så jeg håper håper håper.... er bare en smule lei Takk for det )
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jøss så god du er!!! Da klarer du resten også ;o) Hi
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 vi får nå se på det... hehe Har planer om å kvitte meg med 10 innen august, og det er vel ikke urealistisk??
Bøtteknott Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 men når det kommer et spørsmål her inne om man er for tykk siden man veier så og så mye og er så høy... Hva forventer man at andre skal svare, da?? Ingen mulighet til å "se på personen" heller. For det er mange som kommer med disse idiotiske spørsmålene! Så som man spør, får man svar!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Enig i at det er idiotiske spørsmål, men man kan jo f.eks svare noe liknende det du skrev nå; Siden jeg ikke kan se deg så er det jo litt vanskelig å svare skikkelig, men mange med de målene er flotte. (osv osv) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå