M&K+Påsan <3 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har bodd sammen med kjæresten min i 7mnd nå, meg og påsan. Han er 2år gammel og kaller samboeren min for pappa. Vi bor i huset han sitt. For noen mnd siden fikk jeg førtitusen av foreldrene mine som vi kunne bruke til å pusse opp huset. han hadde lånt sekstitusen av foreldrene til en bil. Men om han solgte nå, skulle han få di pengene også til å pusse opp for. Nå er det slik at han fikk tredvetusen igjen på skatten, å vil kjøpe sykkel. jeg har sagt han kan ta lappen, om ikke blir det aldri gjort. Å der har han hvert helt enig i. Men nå forventer han å kjøpe sykkel også da. Hele huset skal pusses opp, å vi burde smi mens hjernet er varmt da min far gjør store deler av arbeidet. Han har hele tiden sagt at han ikke vil handle sykkel enda, for han vil ha tid til oss i sommer. Men han er så fryktelig opp og ned. Førs skal han nå, så skal han ikke, å dette gjelder ALT. Jeg har skikkelig lyst på baby, å det ville han også. Å jeg ønsket meg sterk en søsken til lillegutt, å vi fant ut at vi prøver fra april. Nå har han derimot ombestemt seg, å jeg er helt knust. Jeg sa at jeg syns det er litt dårlig prioritert om han skal ha sykkel også nå, men om ikke kjøper han seg heller en cross/atv å leke med. Hva mener dere? Burde jeg bare la han handle sykkel?
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hovedproblemet her er vel ikke sykkel/ikke sykkel, men at du ikke liker at samboeren din er vinglete mht å ta avgjørelser? Kanskje er det et tema dere må ta tak i? Hvordan gjør dere det juridisk når du legger penger og arbeidskraft i hans hus? Jeg tenker at bor man sammen, og særlig med barn, så er man en økonomisk enhet. Men dere har ikke barn sammen (ennå), og har heller ikke bodd sm så lenge. Skriver dere kontrakt?
Mom2Two Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jøss, han høres jo ut som en 3-åring i en godtebutikk....
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Nei jeg mener han kan vente til neste sommer. Å heller spare seg opp. Er nok å spytte inn tjuefem tusen i bare lappen. Ja vi skriver kontrakt på di pengene jeg har spyttet inn i hans hus
M&K+Påsan <3 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Åja, mye av problemet ligger i at han ombesmmer seg HELE tiden. Fy søren det er så slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå