Bella Donna Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Vi har en gutt på 8 mnd som er lang for alderen. Nå skal vi på påskeferie som inkluderer ca 6 timer biltur (inkludert stopp). Problemet er hvilken bilstol han skal sitte i. Alt 1: Maxi- cosi (babystolen). Hadde egentlig tenkt at denne skulle holde til etter påske, siden han da får bedre liggestilling i den. Men, nå ser jeg at den virkelig begynner å bli for liten. I tillegg til at den er litt for kort har han det også litt trangt til skuldrene. Alt 2: Besafe IZI combi: Siden storebror har vokst ut av sin kan vi montere denne til han nå. Men, jeg synes denne er noe bratt i ryggen til en såpass lang tur. Hvilken hadde dere brukt? Setter stor pris på synspunkter:)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hvordan er maxicosi stolen nå da? Er det slik at selene begynner over skuldrene hans hadde jeg brukt den, viss ikke (at de begynner bak ved ryggen hans) er den for liten og du har egentlig ikke noe valg.
Bella Donna Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Nei, selene begynner nok for langt bak. Må nok innse at den er for liten...
Mor&barn Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Min sitter kjempe fint i sitt besafe sete. Ikke noe problem med ryggen så lenge dere tar pauser underveis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå