Gå til innhold

Fikk hasteultralyd i Trondheim i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på epilepsimedisiner.Og skal sjekke barnet for downs.

Var på ul her i Molde den 20.3.Da ble det noe forvirrelser på hvor langt jeg egentlig er på vei.Jordmora jeg var ca 13+ 3 dager tror jeg det var.Og han gynekologen sa 13+0. Ihvertfall så var babyen 7 cm.Babyen måtte ikke være over 84 mm.Så det haster at vi drar dit i morgen..

Urgh! Jeg gruuuer meg for å stå opp så tidlig:(((.Skulle være der så tidlig som mulig.Halv 12 ble det sagt.Jeg sa det er aldri sikkert vi greier å være der presis.Men det gikk heldigvis bra likevel..Vi fikk komme når vi rakk det! Bare vi kom i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jeg spørre hvorfor du skal sjekke for downs???

Skrevet

Er hun over en gitt alder, er det jo et tilbud hun kan takke ja til. Ser at dette er hennes fjerde barn, så det er vel ikke utenkelig at hun tilhører den gruppen kvinner som får dette tilbudet.

Lykke til i morgen, HI.

Skrevet

Jeg går på epilepsimedisiner,og da er det større sjanse.Men ser heldigvis bra ut hittil.Var på ul her i Molde den 20.3.og de hadde fått tak i bedre ul apparat.og de kunne måle nakkefolden med den,og det var helt normalt:)).Heldigvis! Men nesebenet kunne de ikke sjekke der,så det må jeg til Trondheim og gjøre!

Skrevet

jeg er bare 32 år da..Men det er pga epilepsimedisinene jeg skal sjekke ungen for downs!

Det var jeg som ba om det selv! Gjorde det forrige gang også,da jeg skulle ha yngstedatteren min.Og hun var heldigvis frisk:))

Skrevet

ei venninne av meg fikk for to mnd siden ei jente med downs.hun går på medisiner og hadde flere ul men de så ingenting unormalt..

Men hun er 35...vet ikke når risikoen stiger..

Skrevet

Å? Uff..Så nifst:((

Men sjekket de ikke nakkefolden da?? Hvis ungen har downs skal jo nakkefolden være ganske tykk da! Rart..

Skrevet

ja,det var merkelig.De har sikkert ikke gjort jobben grundig nok.Tror hun hadde 2 UL i tillegg til den ordinære..

Så du kan si hun fikk sjokk når jenta ble født med downs og to hull i hjerte:(

Men det skjer jo sjeldent da så det går nok kjempefint med deg :)

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...