Gå til innhold

Mens vi snakket om initialer ;o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbokstavene til ungene, evt ungene + deres - får dere artige ord da?

Frem til vi fikk barn var jeg og mannen "ØL". Så fikk vi nr 1 og ble plutselig "MØL". Med siste tilskudd på stammen er vi nå "MØLE". Men koselige liker vi nå å tro at vi er lell ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nix, bare konsonanter i denne familien :-p

Gjest Sekretøsa
Skrevet

SNRC... neij, får ikke noe skøy utav det :)

Skrevet

Haha, nå er barna dine for evig AC for meg ;oD

Skrevet

Siden vi alle har to fornavn så har vi 7 vokaler og 13 konsonanter å sjonglere med, så vi kunne nok sikkert greid å få til noen kombinasjoner som blir rare ord uten at jeg noen gang har tenkt på det. ;-)

Skrevet

hahahaha....her blir det OMBO:) ....kanskje like greit at jeg ikke er fra den øya!!!

Skrevet

lems :P

 

Men ungene sine bokstaver danner ordene M.U.S(.eldste) og S.U.S .(yngste). Dersom jeg tar mannen sitt i tillegg til mitt noen gang, så får jeg bostavene LUS...:P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...