Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Forbokstavene til ungene, evt ungene + deres - får dere artige ord da? Frem til vi fikk barn var jeg og mannen "ØL". Så fikk vi nr 1 og ble plutselig "MØL". Med siste tilskudd på stammen er vi nå "MØLE". Men koselige liker vi nå å tro at vi er lell ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 SNRC... neij, får ikke noe skøy utav det
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Haha, nå er barna dine for evig AC for meg ;oD
Sånn kan det gå Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Siden vi alle har to fornavn så har vi 7 vokaler og 13 konsonanter å sjonglere med, så vi kunne nok sikkert greid å få til noen kombinasjoner som blir rare ord uten at jeg noen gang har tenkt på det. ;-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 hahahaha....her blir det OMBO:) ....kanskje like greit at jeg ikke er fra den øya!!!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 lems Men ungene sine bokstaver danner ordene M.U.S(.eldste) og S.U.S .(yngste). Dersom jeg tar mannen sitt i tillegg til mitt noen gang, så får jeg bostavene LUS...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå