millere Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Selv ventet jeg ifl kalenderen jente sist gang, men det ble en gutt. Nå venter jeg en gutt ifl. kalenderen. Men har en annen magefølelse, selv om jeg ikke klarer å se for meg noe annet enn en gutt til. Jeg er jo guttemamma;)) Ifl. ringtesten venter jeg en jente da...Haha, tror ikke dette er til å bli bli klok av... Flere som den har stemt for eller ikke?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Kalenderen stemte på begge guttene mine, men nå på nr 3 står det jente...gubben tror det er jente men jeg ser ikke for meg at det kan bli en jente, jeg er jo også en guttemamma...er liksom gutter jeg kan hehe...så jeg tror det blir en gutt så får vi se om gubben og kalenderen har rett eller om jeg har rett
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Det står at vi burde vente jente, det er det min magefølelse alltid har vært også. Men etter 2 UL venter vi altså en gutt!! Så på meg stemmer den ikke.
millere Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Hmmm, ser jeg har blingsa. Jeg ventet faktisk gutt sist gang ifl. kalenderen. Fylte år kun et par mnd etter fødselen, men var altså ett år yngre da jeg fødte.... Haha, spennende. ul vil vise...
Tulla med tre små Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Det stemte for meg forrige gang. Nå sier kalenderen at jeg venter gutt en gang til, så det blir spennende å se etter UL.
Ingen kommentar Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Den stemte på meg. UL sier at vi får en jente:)
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Den her inne har bommet på de to siste, men den på babyverden og chinagold stemmer faktisk for alle 4 barna (sett at UL'en har rett denne gangen da, men det tror jeg siden JM var så sikker). Skal i følge de to ha gutt-gutt-gutt-jente og jeg har gutt-gutt-gutt og venter nå jente. I følge den her inne skulle det væert gutt-gutt-jente-gutt.
09 <3 16 <3 Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 det stemte til meg kalenderen viste at jeg ventet jente, og på ul var det ikke tvil om at det var en jente
millere Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2009 Finnes det flere forskjellige kinesiske kalendere? Da blir det jo litt feil:-/ Får inn og sjekke på babyverden da. Blir litt overtroisk her, for ser jo at det stemmer for mange....
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Ja, i den ene typen tar man utgangspunkt i mors alder når babyen blir født, i den andre mors alder når babyen blir laget. For mine to eldste barn var dette samme alder, mens med nestminste var det to ulike aldre. Denne gangen ble det litt vrient fordi jeg antagelig ble gravid med vesla på bursdagen min ;-) Dermed vet jeg ikke helt om jeg var 27 år eller 28 år når hun ble laget, hehe...
Lykke X 4 Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Alle kalendrene unntatt den her på BIM (elendig) har stemt på alle mine tre
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 Lurer litt på hvordan det blir med meg jeg da - som venter både gutt og jente..???
Veslemus Skrevet 26. mars 2009 #16 Skrevet 26. mars 2009 Stemte ikke på meg sist. den viste jente, vi fikk gutt. Nå sier den gutt, har jentefølelse, hehe Stoler ikke på sånt, jeg.
Mamman til Vilja Skrevet 28. mars 2009 #17 Skrevet 28. mars 2009 Kalenderen sier gutt, jordmor sier jente. Så da er det vel bare å kjøpe inn i grønt ;-)
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #18 Skrevet 28. mars 2009 Den på babyverden stemte på alle mine 3 barn! og så stod det på både den på babyverden og den her inne at jeg venter gutt nå.Nå sa hun på ul`en i Trondheim at det så ut som det kom til å bli en gutt,men at det var litt tidlig enda..men spørs bare om jeg får den gleden å få vite det helt sikkert nå da...
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #19 Skrevet 28. mars 2009 det har faktisk stemt alle tre gangene på meg,men tror ingenting på det der tullet.Er bare tilfeldigheter...
*toppris* Skrevet 28. mars 2009 #20 Skrevet 28. mars 2009 stmmer her på alle med nr 1, gutten min.... nå sier de jente... så får se 0704 da om det stemmer;) men har selv guttefølelse...
my&E *mistet vår datter* Skrevet 28. mars 2009 #21 Skrevet 28. mars 2009 Konklusjonen er vel at man ikke skal gå utifra en slik kalender, for det stemmer faktisk ikke alltid, og det finnes flere forskjellige kalendere. på libroklubben står det vi venter jente, men her inne står det gutt men litt moro å følge med da. Vi vet forsåvidt ikke hva vi får. UL 3.april
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 29. mars 2009 #22 Skrevet 29. mars 2009 Den stemte på meg. Jeg hadde veldig guttefølelse og var uenig i kinesiske kalenderen som sa jente. Men jente blir det;) Det viste iallefall UL!
EnNySpire:) Skrevet 30. mars 2009 #23 Skrevet 30. mars 2009 Kartet på babyverden stemte på meg begge gangene...Gutt nå også
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 30. mars 2009 #24 Skrevet 30. mars 2009 Stemte ikke for meg sist. Skulle hatt jente og det ble gutt. Står gutt nå, men vet foreløpig ikke. ultralyd om noen få dager. Vet om flere den ikke har stemt på. Reklamerer selv med en sannsynlighet på 60 %, så da sier det seg selv at 50% sannsynlighet for det ene eller andre vil stemme godt med kalenderen... Litt spennende er den jo, men den stemmer altså ikke spesielt bra...
MammanTilEmma❤ Skrevet 30. mars 2009 #25 Skrevet 30. mars 2009 Både den kinesiske kalendern og ringtesten viste jente til meg:-) va på UL 25 mars, å det vise seg at det er ei lita jente på vei:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå