Gå til innhold

rød/brun utflod.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er 5+4 uker på vei og nå oppdagen jeg litt rød/brun udflod i trusen....Jeg er veldig stresset og nervøs for at noe har gått galt nå.

Noen som har erfaringer?? Ringte legen min men hun sa at jeg måtte ringe tilbake om det var friskt blod og om det skulle begynne å blø mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det fra uke 4+ et eller annet til uke 12, og nå er jeg i uke 36 :)

Jeg fikk tidlig ul i uke 7, 9, 12 og 15 pga jeg var så bekymret.

Skrevet

Mange kvinner har "spotting" i det forste trimesteret, og mange baerer fortsatt frem til termin. Hvis du begynner a blo mer friskt blod er det et signal pa at alt ikke er helt som det skal, og som legen sa bor du ringe tilbake. I mellomtiden, det beste du kan gjore er a ta det med ro, og tenke positivt. Stress gjor bare tingene vaerre. Mediter paa at alt er i orden og at kroppen din vet hva som er best.

Jeg er gravid naa gravid i niende uke, men hadde en spontabort for to aar siden. Jeg "spottet" i et par dager, og saa begynte jeg aa blo mye mer og det var ingen tvil om at jeg hadde abortert. Jeg merket ogsaa at graviditets symptomene var redusert et par dager for aborten, for eksempel saa hadde jeg ikke saa vondt i brystene og var ikke kvalm lengre. Doktoren forsikret meg om at det ikke var noe jeg hadde gjort feil, men at det mest sannsynlig var kromoson-feil og at kroppen visste best.

Mer enn 50% av kvinner "spotter" i forste termin, saa prov a ikke bekymre deg for mye.

Skrevet

Dette var betryggende å høre:) Har det samme jeg også.. hadde sa i november så har vært en del bekymret.. litt spotting om morgenen sikker 5 ganger nå.. litt brun/rødt på papiret bare.. så går det over. er 5+2 nå, men har slitt med kvalme siden 3+5. Ringte legekontoret i stad, men fikk bare snakke med de i resepsjonen.. hun sa jeg skulle ringe tilbake hvis jeg fikk noen smerter eller feber..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...