Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hvordan gikk det til? Hvor mye kostet det? Og når jeg først spør. Noen som har benyttet payex på finn.no. Hvordan fungerer det?
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Det går sikkert kjempefint.. Jeg har ei splitter ny stående i gangen, den er jo paddeflat inni eska si
mamarama og lille banan Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 jeg har ikke sendt Leandervugge i posten, men brukt Payex på Finn. det er veldig sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå