*tyren72* Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 hei har lest så mye om klaxane her inne og lurer på om dette er kun noe man tar når man er under forsøk eller har noen prøvd dette imellom når man har pause fra forsøkene. Jeg har 5 neg fosøk bak meg det siste i sept i fjor og har tenkt og vente til aug før vi tar det helt siste fosøket.... Er villig til og prøve det meste nå i pause perioden he he
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Klexane er et blodfortynnende medikament som du setter med sprøyte. Jeg har brukt det fra og med 1. sprøytedag og skal bruke det i hvertfall de første 3 måneden om jeg blir gravid. Det hjelper vel egentlig de som blir gravid, men som mister lett. Jeg er ikke av dem, så jeg tror jeg ble satt på det bare for å være på den sikre siden :-). Blir jeg ikke gravid skal jeg selvf. slutte med Klexane.
sinda Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Hei. Jeg bruker også klexane, skal bruke det til rundt uke 7, til jeg har vært på ultralyd. Har litt tro på det, da blodgjennomstrømningen i livmoren er mye bedre. Begynte også med det 1. sprøytedag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå