Gå til innhold

Jeg skjuler svangerskapet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg på jobbintervju, ikke no fast jobb, bare ringevikar og sommerjobb. Er 6 uker på vei.

 

Skal begynne på opplæring der neste uke, det er ingen tung arbeid enda, men kan få vakter der pasientene trenger mer stell.

 

Jeg er jo interessert i å jobbe så mye som mulig for å opparbeide meg fødselspermisjonspenger.

 

Når skal jeg fortelle styrer at jeg er gravid? Magen begynner sikkert å synes fra juni.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forteller vel at de er gravide i uke seks uansett. Jeg har selv hatt for mange spontanaborter til at jeg hadde gjort det. Men paa sikt maa du jo fortelle det slik at du ikke blir satt opp paa nattevakter f.eks hvis du synes det er slitsomt.

Skrevet

ofte vet man jo ikke at man er gravid når man er 6 uker på vei heller..

 

Og bare fordi om magen synes, så MÅ du ikke fortelle noe som helst..

Siste frist er 3 mnd før permisjon.. evt når du føler at du må ha tilrettelagt arbeid.

Skrevet

Hei

 

I min første graviditet sa jeg ingenting før jeg var i uke 21. Jeg dekket magen med vide gensere, og er i utg-punktet litt lubben, så ingen hadde mistanke likevel. Hadde kontorjobb, så trengte ikke tilrettelegging.

 

Du sier det når du er klar, og ingen kan forvente at du sier det så tidlig som i uke 6.

Skrevet

med førstemann visste jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 10-12 uker på veg jeg.... så før det er i allefall legetimt å holde kjeft ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...