mirakelbaby Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Puppene mine har bare vokst og vokst de siste ukene, og de er gigantiske og fryktelig tunge. Jeg er bare i 23. uke, så det er da litt tidlig med melkeproduksjon?? I mine to andre svangerskap så har jeg brukt samme bh hele tiden, men nå går jo ikke det lenger. Magen har også blitt kjempestor den siste uken, jeg har lagt på meg en god del og jeg føler meg som en elefant! Har fått masse kommentarer på at jeg er så stor og alle lurer på om ikke det er to....ha ha ha....veldig morsomt :-/ SF målet er langt over det grønne feltet. Får jeg en gigantisk melkekalv eller hva? Andre med puppeproblemer og mega mage i uke 23?
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Du er ikke alene. Bruker til vanlig 75B - og har nå gått over til 75DD !! er 27 fullgåtte uker. Og nå har ikke engang melken kommet - det skal bli interessant. Blir vel 75E eller 75F tenker jeg. Og så er det jo litt trist at puppene faktisk krymper tilbake til 75B - men at man da må "rulle" dem oppi bh koppen. Jada - dette har jeg vært med på før !!! (venter nummer 3). Ellers har jeg ingen giga mage, selv om jeg har lagt på meg en god del. Men ingen nusselig mage heller. Er vel en plass midt i mellom. Men traff på en dame som kun hadden noen uker igjen - og hun hadde jammen meg mindre mage enn meg. Men tror folk flest ville synes at det var liten mage. Årsaken til stor mage trenger ikke nødvendigvis være stor baby. Jeg har alltid ligget akkrurat på den grønne streken, eller rett under. Og har fått forholdsvis store bebiser på over 4 kg. Første gang ble jordmor nokså overrasket. Hadde vel forventet en klump på 3,5 kg. Så har man dem med stooooor mage, som ikke får store barn, det er bare mye fostervann... Kan jo være at magen din ikke vokser så mye på slutten denne gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå