Mummimamma 09+12 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg skrøt så fælt for to dager siden at jeg bare var bitte litt kvalm..det skulle jeg ikke ha sagt. Våkner om natta (halv 4 i natt) med veldig kvalme og tissetrang. Satt på sengekanten og var så utrolig svimmel. Det har vært sånn de siste to dagene og vært kvalm hele dagen uten oppkast. Er 8 uker i dag så trøster meg med at det heldigvis mest sannsynlig ikke blir sånn i mange uker.. Blir liggende våken i flere timer og døser av av og til. Heldigvis har jeg hatt fri disse dagene, men gruer meg til å jobbe i helga hvis det skal være sånn..
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Har det på akkurat samme viset er 7+4 i dag. Kjempe kvalm hele dagen, spiser bare fordi jeg må. Har ikke kastet opp, men er kjempe trett og kvalm hele dagen. Var hos legen i dag, å fikk sykemelding en uke. Klarte ikke tanken engang med å gå på jobb i helgen. Særlig ikke med den jobben som jeg har. Er hjelpepleier og jobber med mat og avføring/urin om hverandre stortsett hele dagen.....sorry detaljene.
Mummimamma 09+12 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 ingen fare..er sykepleier selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå