*toppris* Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Prøvde mamma bukse på HM idag, utrolig flott jeans! men str 40 var jo super tight! prøvde på gøy da, skal vente litt til... er kun 17 uker på vei og legger fortsatt på meg så... vil jo kunne bruke buksen litt... men gud altså, måtte jo da hatt str 42. Hva er deres erfaringer med mammabuksene på hm??
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jepp de er litt små i str. du veit de her modellan e jo tynn som noen streka...
klarfornr2 Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 ja, man skulle jo tro de tilsvarte normalestørrelser, altså hvis man var en 38 til vanlig, skulle man bruke 38 i mammabukse - at de hadde tatt høyde for det. Bruker 36 til vanlig, men har 40 i den buksa jeg har derfra, som jeg forøvrig kjøpte i uke 17. Den passer i alle fall enda, 23 uker, men vi får se etterhvert
Dyne&Pute Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Ja noen er liten, men noen er store.. Syns de varierer veldig.. Jag har kjøpt 2 jeans, men syns de er litt ubehagelige når jeg bøyer meg.. Så jeg har omtrent flyttet inn i mamma tights'ene til HM. Og bruker lange topper utenpå Heeeerlig for min mage iaffall Er 28+2 idag.
Nangiliama Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har prøvd flere ulike modeller, og blir ikke klok på størrelsene deres... Jeg har ei stretchjeans mammabukse i min vanlige str (38) som jeg egentlig har god plass i foreløpig. Men jeg har prøvd et par modeller uten stretch der 40 var ubehagelig trange... Syntes forsåvidt mammabukser uten stretch er et tåpelig påfunn... hvem vet hvordan kroppen min blir om en stund..
Springbaby2012 Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 ÅHHHH NÅ BLE JEG GLAD!!!!! Trodde det bare var meg som rett og slett var blitt vel drøy over hekken! Jeg har lagt på meg 10 kg til nå, men føler ikke jeg er blitt så sabla mye større over baken.. merker det godt på puppene, og har stoooor mage! Men ihvertfall.. jeg har alltid vært en 42 pga brede hofter, men nå har jeg to mammajeans fra HM som begge er 46!!!! Jeg fikk helt sjokk da jeg ikke kom meg inn i 44 en gang!! Tenkte for meg selv at det kanskje kunne være små str.. men slo meg nå til slutt til ro med at okay så har jeg kanskje lagt meg ut litt vel mye.. Men nå ble jeg gla det ikke bare er meg.. tusen takk!!! hihi Er foresten 26 uker.. begynte ganske tidlig med mammabukser jeg.. det er veldig mye mer behagelig over magen!!
skorpionfruen Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Toppris nå reddet du dagen min. Var å kjøpte nettopp. Tok først 36, stoppet liksom lagt nede på lårene. Så 38, fikk den på meeeen fant ut at det så ut som pølseskinn. Måtte til slutt ta en 40 og da trodde jeg seriøst at jeg måtte ha est ut Bruker 34/36 til vanlig, gjerne 36 i bukser og 34 i overdel. YES, da er det klærne ikke meg
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 JAAAA takk og lov det er ikke bare meg!! De er småååå!
lyrannc Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 det jeg har hørt er at særlig strikken som skal over magen er for tigth også.. Så ikke fortvil..H&M har små klær generelt...
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Hadde samme erfaring for noen dager siden. Bruker vanligvis 36. trodde 38 holdt lenge. Fikk den på, men klarte ikke å bevege meg. Har vært i 3 forskjellige hm butikker nå. Ingen av den buksen jeg syntes er ok har de i størrelse 40.. Pokker også..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 å takk og pris for at det ikke bare er meg!!!!! jeg er normalt 40 og måtte kjøpe 44...og jeg har ikke lagt på meg på baken, bare fått kul på magen!! mens overdelene syns jeg ofte er sttore i str... jaja..vurderte å presse meg inn i 42, men fornuften seiret heldigvis;-))
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 jeg kjøpte mammabukse på HM. I str 40, bruker 40 til vanlig oxo (før jeg ble gravid) Den er faktisk litt stor.. Men det varierer vel fra modell til modell. Jeg har heller ikke lagt på meg noe da
HAUGEBYJENTA. Skrevet 26. mars 2009 #14 Skrevet 26. mars 2009 jeg har to jeans fra HM. en gammel som jeg fikk fra min søster, og en som jeg kjøpte selv.. den "gamle" er str 40 og er nesten litt stor, så jeg kjøpte jeg en ny her for noen uker siden gikk atomatisk til str 40 for da hadde jeg litt og "vokse i" men den varlitt mindre en den jeg hadde fra før..(så vi får jo se hvor mye det er og vokse i.. (er 25 uker nå..) men ellers er jeg suuper fornøyd me de buksene..
PartyOfFour Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 jeg syns de er helt normale i str. jeg.. men nå har jeg bare prøvd bukser som er M og S da, og kanskje det er forskjell på de og de med tall?
*toppris* Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2009 prøvde noen andre modeller i ettermiddag, og de var store i str... 40 passet da men hang skikkelig i ræven... så.. ja kommer vel an på modellen... men den buksa jeg prøvde tidligere idag skal jeg ha!!! mørk jeans med litt "slitasje" i skikkelig mykt jeansstoff, fallt helt for den.. fikk lekker rumpe i den oxo;p og det hjelper jo på! hehe... men venter litt til;)
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 26. mars 2009 #17 Skrevet 26. mars 2009 Prøvde bukser i går.Var str 38 før jeg ble gravid.Har gått ned ca 5 kg etter at jeg ble gravid.Og måtte kjøpe bukse i str 40!! Dessuten kunne de godt ha kommet med en collection med FINE mammabukser!! Jeans...Leta lenge og fant til slutt en som var ok.....
Venter nr 2 :) Skrevet 27. mars 2009 #18 Skrevet 27. mars 2009 SÅ GODT Å HØRE FOLKENS!!! Trodde det bare var meg.. Bruker str 42 til vanlig i bukser, men den ene mammabuksen på HM måtte jeg ha str 44 i, og den andre måtte jeg faktisk ha i 48.. Trodde ikke det var mulig, blir jo skikkelig nedfor av å kjøpe tøy når det er sånn. Hehe. Dårlig gjort å lage mammabukser i små str altså!!
Shiny84 Skrevet 27. mars 2009 #19 Skrevet 27. mars 2009 jeg bruker 42 til vanlig, kjøpte jeans her om dagen, måtte da ha str 44, trodde det var jeg som hadde lagt på meg..., men det har jeg også da...
bellemi<3 høygravid<3 Skrevet 27. mars 2009 #20 Skrevet 27. mars 2009 synes det er strikken over magen som blir for trang jeg bruker vanligvis 387 men måtte opp i 42, henger i rævva men orker serriøst ikke at det trykker over magen, bruker heller litt lange overdeler, toppene virker ganske normale i størrelsen... Ble oppriktig glad av dette innlegget! det er ikke meg som har blitt ei feit ku!!! Jippi!!
mamma mitt Skrevet 27. mars 2009 #21 Skrevet 27. mars 2009 Får de såvidt over knærene ( også finner jeg ikke de gamle mamma buksene mine fra Kap Ahl og Lindex de hadde iallefall store størrelser også) Ja ja god grunn til å gå naken i sommer, eller en sånn G-string bikini hvor magen henger over og skjuler bikinien, Chartefeber here I come )) Alright are we talking dinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå