venter_nr_2 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 kl 04.30 på mandag, kl.07.25 var gutten min ute Hadde aldri i verden drømt om at det skulle gå så raskt denne gangen... Hadde en fantastisk fødsel på Abc-ullevål... de som jobber der bare helt fantastiske Det ble en stor gutt på 53 cm og 4570g.... litt forskjell fra min andre sønn som "bare" var 50 cm og 3020g c",)
Plutselig_gravid Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 oi, det gikk jammen fort Fikk du rier med en gang vannet gikk eller?? Gratulerer så mye med den store gutten
DiddiDaddi Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer masse med gutten Det høres ut som en fantastisk fødsel, en sånn en bestiller jeg også meg
Bilba og gutta :) Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Oi det gikk fort. Gratulerer så mye!! Kan jeg spørre hvor lang tid du brukte på nr 1? Jeg brukte laaaang tid på førstemann, men vil gjerne ha en sånn fødsel denne gangen Kos dere!
venter_nr_2 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2009 Ja det gikk veldig fort når det først satte igang Var veldig overrasket over det. Den første fødselen min startet med rier kl 02.00 og han så dagens lys først kl 16.45 så det var endel timer lengre kan man si
lillebøllaspringmadrass Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer!! Vi føder helt likt! Nesten helt like klokkeslett og lengder på fødslene, liten gutt første gang og en som er større neste gang. Fødte og mine på ABC:) Er veldig enig, er fantastiske mennesker som jobber der! Gleder meg til å føde jenta mi nå en av de nærmeste ukene Kos dere masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå