Gå til innhold

Jeg liker ikke brus lengere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker ikke og drikke brus etter fødselen tilfelle at babyen reagerer på det.

Men de 2 største begynte jeg og drikke brus etter noen uker,og de reagerte ikke på det.

Nå fødte jeg for snart 3mnd siden og ville ikke prøve og drikke brus før han var nesten 2 mnd (han er så rolig og snill,så vil ikke ødelegge det om han ikke tåler det) men jeg syntes det var helt forferdelig.Kjøpte inn MASSE brus til dåpen og jeg tok meg en slurk og æsj..

hehe,rart at det går an,jeg var totalt avhengig av pepsi max,måtte ha det hver dag..

Fint er det jo da,slipper og drikke brus,hehe=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er egentlig ganske heldig ja=)

Men litt kjedelig også da.Er i selskap og må drikke vann til kaker,hehe..Liker ikke kaffe heller:)

Skrevet

Hehe, er fadern meg kaffeavhengig også jeg da!;) Men det skylder jeg på svigerfamilien for. De SKAL nemlig ha meg til å drikke kaffe hver gang jeg er der, til slutt så bare ga jeg opp og begynt å "like" det. Tvangsavhengig altså!:P

Skrevet

Jeg er heller ingen brusfantast, og drikker mye mindre brus nå enn før. Dagen derpå må jeg ha cola av gammel vane:) Jeg er ikke vant til brus i familieselskap.

Skrevet

Oh, heldiggris.. Jeg er avhengig av alt jeg :-p

Skrevet

Samme her - da jeg ble gravid med førstemann for ca fem år siden mistet jeg fullstendig smaken for brus, og har ikke fristet siden:o) Syns det er deilig å ikke like brus lenger, jeg;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...