Gå til innhold

Jeg svetter så mye under armene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså dette er blitt et skikkelig problem. Hver morgen/formiddag fra rundt kl halv åtte til tolv ett og jeg har høyt tempo, svetter jeg masse under armene. Hvorfor det? Jeg stresser ikke i vet og blir svett og sliten, jeg bare steller barn og kommer meg ut av huset og til jobben. Vi har det som regel sjelden travelt.

Men hva kan så mye svette under armene skyldes??? Noen som har opplevd det samme og blitt kvitt det? Jeg har prøvd mange forskjellige deo'er, uten at det egentlig har blitt bedre.

Jeg lukter ikke, men får svetteringer....

Hilsen ei som er litt fortvilet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har det samme problemet... Kan ikke bruke noen klær med farge føler jeg.

For et par år siden fikk jeg sprøytet inn botox i armhulene, og det var så utrolig effektivt. et er dyrt (4-5000 kr), og har relativt kortvarig effekt (6-12 mnd), men er helt klart verdt det for min del.

Nå har jeg ikke kunnet gjøre det de siste årene pga graviditeter og amming, men skal til uken. Gleder meg så innmari!!! Da er helt sommeren sikret;)

Du kan ogaå prøve et middel de har på apoteket( husker ikke hva det heter- spør de), det er visstnok veldig effektivt på noen, og betydelig billigere da. Fungerte ikke på meg.

Lykke til!

Skrevet

Aluminiumklorid- heter en deodorant du får kjøpt på apoteket, ta den på deg på ren hud før du legger deg ( ikke nybarbert. svir !!!) funket som bare det på meg- ikke en dråpe....brukte den ca to-tre gabger i uka i begynnelsen, nå er det mye skjeldnere. Anbefales!! koster ca en 100 lapp tror jeg...

Skrevet

Tusen takk for svar. Det skal jeg prøve. :)

Vet noen av dere hva som er årsaken?

HI

Skrevet

har ikke peiling, sikkert noe hormonelt eller overaktive kjertler, jeg hadde dette problemet fra jeg var 13-30- da begynte jeg med denne deodoranten- kunne spart meg mye bry i ungdommen om jeg hadde visst om den før!! Gitt den til søskenbarnet mitt på 20 funket som fy på henne også.)

Skrevet

Hei.

Når jeg bruker aluminiumklorid syntes jeg det klør... har ikke nybarberte armhuler.... Det blir så ille at jeg må vaske det av.. Noen forslag for hva jeg må gjøre annerledes?

:o)

Skrevet

nei må nok bare lide deg gjennom det, he,he..men kan klø innmari noen ganger ja:) jeg bruker å deise på med deo, bite tenne sammen en stund - blir det for ille tørker jeg overskuddet bort med en tørr klut men da er det fremdeles igjen siden jeg tar på så mye, så det som er igjen får virke igjennom natta....eneste som er at om du bruker veldig mye kan huden li rød og føles litt stram dagen etter....

Skrevet

Eller du kan bruke stopp 24 .Den funker på meg .Den får du også kjøpt på apoteket.

Skrevet

Takk for svar anonym 13:53

Da er det ikke bare jeg som klør :)

Så nå skal jeg bite tenna sammen!!!!

:o)

Skrevet

Ett annet tips er Jerka, eller var det Yerka?! Uansett...

Lita glassflaske me ROSA innhold,kjøpes på apoteket.

Luretrikset er å bruke d på en fuktig bomullspad og på en måte "klappe" det på huden under armene.

Funket kjempebra på meg, har ikke svettet siden jeg brukte dette i en stund =)

Skrevet

Noen som vet om man kan bruke aluminiumklorid når man er gravid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...