☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Er ikke lenge igjen før vi kan begynne å teste oss =) Blir kjempespennende!!! Jeg veksler mellom å ha håp, tro og ikke tro i det hele tatt på denne 1pp etter MA`n. I dag er jeg veldig positiv igjen og håper og tror at noe har skjedd - åååå dagene går sååå sakte synes jeg... Kommer til å teste meg til uken, muligens til mandagen, selv om jeg ikke har IKM før til lørdag 04 april. Forrige gang testet jeg positivt 6 dager før IKM (tvillingsvangerskap da, endte i MA i uke 12), og med jenta mi født i 2006 testet jeg positivt 4 dager før IKM. Så blir veldig spennende... Hvordan har dere det i dag? Klem fra
hildri Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei hei. Liten aktivitet på uke 14 jentene synes jeg. Skal ta ansvar her. Går nå her å lurer på om den satt denne gangen. har ihvertfall hatt sex. Positiv el test torsdag. Sex torsdag fredag og lørdag, ikke søndag, men mandag. DET MÅ VEL HOLDE!!! Kan vel ikke si at det er den beste sexen jeg har hatt. Blir litt plinktløp. Men føstre datteren vår var jeg positiv l6 dager før ikm, så min teori er at dersom jeg ikke tester positiv onsdag så er jeg ikke gravid. Har ikm lørdag. (hvordan renger man egentlig. 14 dager inkludert EL dag??) Ellers så tar jeg det litt mer med ro denne gangen. Håper vel egentlig på 2010 barn nå. det er vel typisk at den sitter denne gangen da. hehe. Det er selvfølgelig fantastisk hvis det skulle skje.
*papilla* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Tiden går så utrolig sakte, før følte jeg ukene bare fløy avgårde!!Har IKM onsdag 1.april, så tenkte egentlig vente og se..men hvem er det jeg prøver å lure? Aldri om jeg klarer å holde meg:-) så blir nok testing over helga..er bare redd for å bli skuffa.. :-/ Ellers har jeg vel lite til ingen symptomer, men det er jo relativt tidlig enda, så best å ikke henge seg for mye opp i det.. de kommer nok fort nok om det skulle være noe der:-p Spent på hvordan det går med dere, ønsker dere masse lykke til ihvertfall - krysser fingrene for oss alle;-)
Ella <3skatten min<3 Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Har IKM torsdag 2 april... tørr nok ikkeå teste noe før det. Ellers så er formen "fin". Har mye luft i magen (raper som en sjømann om dagen), og er en smuuuule treg i magen... kan i tillegg sitte og hilse på maten flere timer etter jeg har spist, + at jeg har en stor appetitt om dagen. Har aldri hatt det slik før. Jeg håper og ønsker at det er en liten en i magen min, og leter stadig etter tegn. Har hatt en del "leamus" ved venstre eggstokk i dag, og små stikk/lyn over magen i området der livmora ligger... men de kommer og går på et blunk.... så vet ikke hva jeg skal tro om det!!! Tørr virkelig ikke legge så mye i det i bunn og grunn. Håper vi alle har en spire i magen jenter, og at den virkelig sitter denne gangen (Har byttet nick, het missTina før)
Twiggy71 Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Hei alle sammen. HÅper jeg får være med her jeg også. Har ikm uke 14 og kan nesten ikke vente med å begynne testingen. Kjenner meg oppblåst og noen litt stikkende mens smerter, - så håper virkelig det er noe på gang.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Hei. Jeg har ikm den 1. april, men tester på dag 10. Er da jeg har testet positivt tidligere også. Er forferdelig spent nå. Hadde noe jeg tror var festeblødning i går. Akkurat slik jeg hadde med tulla mi og den jeg mistet i desember. Er i 10. pp nå, så det er på tide! Lykke til jenter.
You can call me Dårris Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Hei hei jenter:) Jeg har også ikm onsdag 1/4. Har ikke stresset noe med å bli gravid denne mnd, vi skal heller satse for fullt på januarbarn. Jeg gikk nesten tre uker over tiden med førstemann, og jeg vil ikke risikere å bli borte på julaften. Jeg kommer nok til å teste likevel, jeg er jo testoman:) Haha, hadde vært typisk om det likevel skulle bli klaff denne pp
♥Babyklar♥ Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde positiv ELtest på lørdag, og vi har holdt på annenhver dag siden torsdag eller noe. I går og i dag har jeg bare vært stuptrøtt etter jobb. Kjenner litt stikking på begge sider, men ærlig talt så er det vel uansett altfor tidlig å kjenne noe i det hele tatt?? Er testoman jeg også, så test om ca en uke blir spennende:) Har vi prøvd lenge vi IKM14jentene?
You can call me Dårris Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Jeg (eller... Vi) er nå i 5 pp. Vi har ikke brukt annen prevensjon enn kondom siden sønnen vår ble født. Jeg har så utrolig lyst på en liten gullunge til! Er det mange her som har barn fra før?
Putzie Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Hei IKM neste uke, og har i flere dag, egentlig siden jeg ble forkjøla for 2 uker sien vært kvalm/uggen... Er jo ikke forkjøla nå.. men kvalmen/uggenheten om jeg kan kalle det for det dukker opp i ny og ned, flere ganger om dagen.. Trodde først at kvalmen hadde gitt seg i dag, men nå sitter jeg her og er uggen igjen.. Vet ikke om det er et symptom eller om det kan skyldes noe annet? Er kanskje for tidlig også?
attpåklattimagen:-) Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Har IKM fredag 3 april. Trodde jeg hadde maaaaange symptomer for et par dager siden...(murringer og stikk i magen), halsbrann mm... men i går og i dag kjenner jeg ikke så spes mye. Kun litt 'svie'/murring i livmor-området. Har heller ikke så ømme pupper som jeg pleier å ha ei uke før TR..... Vet det er tidlig enda (7DPO), men greier ikke la vær å kjenne etter heller:0) Lykke til alle sammen!!! Håper på spirer til oss alle!!!!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 hmm, innlegget mitt la seg ikke sist???????
*papilla* Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 Litt halsbrann, småkvalm og hodeverk her og, men typisk at det bare er begynnelse på en influensa.. Håper jo selvfølgelig at det kanskje ligger noe mer bak, må bare prøve å ikke innbille meg noe:-/ Når har dere tenkt å teste? Jeg er litt usikker, vil vente så lenge som mulig...men vanskelig å holde seg når jeg har 3 tester liggende hjemme på badet.. huff - blir sprø! :-D Godt det om kun kort tid er heeelg!! :-D
helle90 - 13pp - Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har sluttet å stresse med baby jeg! Forrige pp var jeg superstressa og sur... Den kommer når den kommer Jeg orker hvertfall ikke å ha plikt-sex, hihi... Sex skal være godt, ikke noe man må gjøre... Men så er jeg ung også, da og kjenner ikke noe som helst stress med å få en liten en Men lyst på en, det har jeg, absolutt! Jeg er her inne litt nå og da, og følger med dere andre. Men jeg orker ikke hver dag... Neste uke blir det nok litt mer, da er det jo test-uke Men jeg har egentlig ikke noen forhåpninger for denne gangen. typisk at den kommer da, sant?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 27. mars 2009 Til Loppa Det tar seg vel opp til uka tenker jeg =) I dag har jeg kjøpt graviditetstester, 2 stk Clearblue - skal teste til mandag og en dag til senere i uka... Ååååå - det blir kjempespennende!!! Har egentlig ikke på følelsen av at jeg er gravid - jeg testet endelig negativt i går ettermiddag etter at jeg mistet for snart 3 uker siden. Endelig - håper bare den blir positiv om noen dager - ellers er jeg superklar neste pp og tenker da å ha sex annenhver dag fra jeg er ferdig med mensen og helt til jeg venter mensen igjen - da blir det ihvertfall treff... Kan ikke si det har blitt treff denne gangen - har jo bare hatt sex èn gang i denne syklusen - så har ingen forhåpninger =) Lykke, lykke til jenter =) Klems
Putzie Skrevet 27. mars 2009 #17 Skrevet 27. mars 2009 Vi har kosa oss masse denne mnd så om det ikke sitter nå.. Så vet jeg ikke om det noen gang kommer til å sitte... Tok EL test og fikk en pos. men dagen etter var den neg. Men har hoppet i høyet både før, under og etter testene Og det har IKKE vært pliktsex Bare kos ille kos c Jeg blir ikke kvitt denna kvalmen.. Men det er ikke hele tiden.. Kommer og går gjennom hele dagen... Så begynner å tro mer og mer at det er noe nå... Kommer til å bli kjempeskuffet om det blir neg test til uka... Tør ikke teste enda=oP
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 27. mars 2009 Ojjj - så spennende Loppa =) Jeg ble brått veldig kvalm, svimmel og uvel 1 uke før IKM forrige gang - testet positivt 3+1, altså 9 dager etter EL... Har troen på deg jeg, hehe =) Grunnen til at vi ikke har hatt mer sengekos er at jeg har jo blødd i nesten 14 dager etter at jeg mistet/utskraping etter MA, så vi hoppet til sengs samme dag jeg kjente antydning til EL-smerter, første blødningsfrie dag. Deretter turde jeg ikke ha sex på søndagen da jeg skulle til gyn på mandag, tenkte å vente til mandags kveld - men tror du ikke mannen hadde fått omgangssyken da - han er fortsatt sengeliggende, kaster heldigvis ikke opp lenger, men han er skikkelig dårlig... Derfor bare èn gang med sengekos - så derfor har jeg heller ikke så store troen denne pp`n heller... Men, har jo ett håp for det da, hehe =) Lykke til Loppa - tror du er gravid jeg!!! Klems
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 27. mars 2009 #19 Skrevet 27. mars 2009 IKM lørdag 4 april her... Tror den ene dagen, håper den neste, føler for å gi opp en annen dag og kjempeoptimist den neste.... Så her svinger det! Vi hadde fantastisk sex før, på og etter EL, og jeg brukte slimløsende hostesaft.. Så er jo lov å håpe! Usikker på når jeg skal begynne å teste... Tips? Er det lurt å bruke ELtester først? Mener å ha lest at de kan slå ut før graviditetstester.. Men skjønner ikke helt åssen, det er jo snakk om helt andre hormoner...? Blir takknemlig om noen kan gjøre meg en smule klokere....
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 29. mars 2009 Forfatter #21 Skrevet 29. mars 2009 Jeg har også IKM lørdag 4 april - testoman som jeg er greide jeg ikke holde meg unna test i dag og har testet ultrasvaaaakt positivt!!! Er jo usikker på om det henger igjen fra forrige graviditet - er jo 3 uker siden jeg mistet nå - men det er jo lov å håpe, hehe =) Forrige gang testet jeg positivt 5 dager før IKM (veldig positivt! Ikke morgenurin), prøvde meg på en dag tidligere denne gangen - men er ultrasvak, men ett kryss(!) måååå jo bare vente... er jo sååå usikker!!! Brukte Solvipect hostesaft forrige pp når jeg ble gravid, har ikke brukt noe denne gangen... Er kjempespent altså... Lykke til da ღ happy! ღ Klems
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 29. mars 2009 #22 Skrevet 29. mars 2009 Ja, veldig lov å håpe! Har du hatt negativ test etter du mistet? Håper det er en ny positiv nå Takk for svar, tror nok det blir en test i slutten av uka.. Forferdelig spent! Men du har ikke trua på EL-tester for å påvise graviditet? LYKKE TIl du også! Happyklem!
You can call me Dårris Skrevet 29. mars 2009 #23 Skrevet 29. mars 2009 De sier at el tester skal kunne slå ut positivt ved graviditet. Har du en kraftig positiv el test i dag, er du muligens gravid, men jeg har forstått det sånn at det også kan være flere forsøk på el i løpet av en mnd. Lykke til med testinga:)
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 29. mars 2009 #24 Skrevet 29. mars 2009 Tuusen takk for svar... Blir vel en pitteliten ELtest imorgen..... Lykke til du også!
Putzie Skrevet 29. mars 2009 #25 Skrevet 29. mars 2009 Hadde følelsen av at jeg kunne kanskje vært gravid, men nå føler je meg bare sånn "mensen oppblåst.." Kvalmen eller Uggenheten, den har vel mer eller mndre gitt seg.. Med mindre jeg prøver å kjenne etter, da kanskje jeg merker noe, men det er jo feil å gå og kjenne etter.. Da blir man fort uggen og kvalm men håper håper håper... Har noen sånne billige EL teste, kanskje jeg skal prøve en å bare se i morgen? Om noen mener at det kanskje kan slå ut? =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå