MammaTilToTette + spire Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg var på kontroll i dag og fikk påvist ketoner i urinen...Prøven var ellers fin. Ble sendt til lege for blodsukkerprøver som jeg ikke har fått svar på enda...Jeg har også fått ganske mye vann i kroppen på kort tid. Ligger også nå godt over det grønne feltet i SF-kurven. Jordmor mener det er svangerskapsdiabetes eller svangerskapsforgiftning.. Noen som har hatt noe av det samme, og hva skyldtes det???? Er 33+3 i dag..
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har hatt ketoner og eggehvite i urinen min i noen uker nå. Sliter også med myyye vann i kroppen. Men blodtrykket er normalt. Også har jeg ligget over det grønne feltet hele tiden. Men ingenting er galt:) Babyen er i normal størrelse og har det kjempebra. Hos meg så var det bare utflod som slo ut som eggehvite og ketoner. Er visst helt vanlig mot slutten:)
MammaTilToTette + spire Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Takk for svar! Godt å høre at det ikke trenger å bety noe...Får vel bare vente å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå