Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Men hva skal en stakkar gjøre, når bekkenet tar livet av meg Noen tips på hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt? Har skjerpet meg i matveien, men trening blir det lite av.... Har begynnt å gå 10 minutters turer...det er alt jeg klarer. snufs
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Vannaerobic eller svømme Styrke på armer/overkropp Med mat ser jeg du har bedret, men husk å drikke mye vann Bytt til magrere produkter 4-6 måltider per dag, hver 3 time. EN godtedag i uka Er du fysen etter middag, ta en bit kokesjokolade eller kutt opp frukt og ta vaniljekesam over. Nydelig! Lykke til, håper bekkenet ditt bedrer seg etterhvert da:)
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Svømming hørtes ut som en god ide...må sjekke litt rundt. Var i butikken i dag å kjøpte fisk! Gikk ut av butikken uten sjokolade o.l Jeg var stolt da ja Begynner jeg på kokesjokoladen, blir den oppspist :/ Må bare holde meg unna...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå