Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Kanskje teit spm. men jeg var hos legen idag. Jeg sa jeg var litt fustrert av at jeg ikke blir gravid Er i 8pp. Hun tok blodprøver, og jeg fikk med meg en rekvisisjon til sædbanken. Noen som vet om det er slik en utredning starter? Skal foressten til akupunktør i dag, nå skal ingenting være uprøvd
(",)snartimål (";) Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 japp det er slik det begynner..först med å skjekke hormonene dine og hvor gode svömmere din kjäre har.... når det har fått svar på dette så er det lettere for dem og danne seg ett bilde av hvor feilen kan väre.... vi måtte begge levere inn blod pröver(bor i sverige) så kan det väre at du el mannen din må på medisiner.... her i sverige er legene kjappe og vi fikk svarene innen noen dager... sperm pröven fikk vi svar på samme dag , blodprövene etter to dager... lykke til og håper du ble klok av svaret mitt...
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Takk for svar. Er så godt å ha noen å dele alt med Lykke til dere også.
(",)snartimål (";) Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 ja det er mye forrvirring og frustrasjon når det kommer til og bli gravid... å deilig å kunne ha noen å prate med uten om gubben og leger(",) som liksom kjenner det samme som en selv... vi har fått tilbud om hjelp ..men det er ikke noe galt med noen av oss.. men her trenger jeg og bli gravid fort ..så jeg sitter litt i luxsus om jeg vil..det fine er at vi skal få det gratis...=) men jeg har lyst å lage den selv og ikke la legene stå for lagingen... litt rart men ..blir liksom rart om de skal setten inn..så vi gir det litt tid til her.... vi får stötte hverandre... å håpe vi kommer i boxs begge to fort....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå