Gå til innhold

ang selvangivelsen


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk 29546 kr i i direkte fratrekk pga nedsatt skattevne.. Hvorfor det? Jeg er på rehabilitering(andre året) og fikk barn i fjord, samtidig som jeg ble alenemor i slutten av året. Er det grunnen? Eller er det en feil? Fikk nemlig tilbake litt over 30000 kr, og jeg betalte kun litt over 36000 tilsammen. Er skatteklasse 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdatering fra Hi her. Prata med skatteetaten og det stemte det! Jippi =)) Da Blir det En herlig sommer :-) Jippi! :-)

Skrevet

Hvor mye tjente du i fjor?

Skrevet

Hadde en samlet inntekt på 177000 kr.. Skattbar inntekt på 115000 kr. Inkludert os fra nov, og engangstønaden jeg fikk gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...