Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 jeg fikk 29546 kr i i direkte fratrekk pga nedsatt skattevne.. Hvorfor det? Jeg er på rehabilitering(andre året) og fikk barn i fjord, samtidig som jeg ble alenemor i slutten av året. Er det grunnen? Eller er det en feil? Fikk nemlig tilbake litt over 30000 kr, og jeg betalte kun litt over 36000 tilsammen. Er skatteklasse 1.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Oppdatering fra Hi her. Prata med skatteetaten og det stemte det! Jippi =)) Da Blir det En herlig sommer :-) Jippi! :-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hadde en samlet inntekt på 177000 kr.. Skattbar inntekt på 115000 kr. Inkludert os fra nov, og engangstønaden jeg fikk gutten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå