Gå til innhold

Andre med hodeverk?? Blir tullete snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter =)

Lurer på om det er andre her inne som sliter med hodeverk, til tider?? Kan dette være et symptom på graviditeten?? Kan jo ikke hive inn på smertestillende, så sitter i litt frisk luft, å hiver inn på vann... Hjelper faktisk å legge seg ned og sove litt også...

Men er utrolig slitsomt... Enda verre blir det når jeg ikke vet hva det kommer av. Men synse og ha lest noe her inne, om andre som med samme problem.....

Takk for alle svar =)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt veldig vondt i hodet de to siste dagene. Det går fra nakken og frem i pannen. Man blir helt satt ut av det, klarer jo ikke se på tv en gang:-) ligger bare på sofaen og hører musikk og radio... Vet ikke om det er knyttet til graviditeten, har det jo av og til ellers også, men ikke så mye som nå. Tok en paracet i går kveld, men våknet med like vondt i dag. Kjedelig, håper det går over!!!

Skrevet

har hatt litt lett hodepine et par ganger, i går kveld blant annet. og da hadde jeg drukket masse vann og hadde sovet godt natten før så jeg konkluderte med at det var den lille spiren som gjorde det... og da var det heeelt greit :)

Men klart det er slitsomt med varig og tyngre hodeverk!

Skrevet

Ja, skal tåle en del hodeverk så lenge jeg vet det er spiren som forårsaker det.... Men er det nå den som står for den her intense verken?!?! Kansje ta det opp med legen, bare for å ha spørt liksom... Får se, er kun i dag jeg har kjent det så godt....

Skrevet

Uff, ja- føler med deg. Jeg har også hatt en del hodepine til og fra, IKKE godt altså:( Kommer som regel når jeg er skikkelig trøtt eller sulten. Det er ganske vanlig med hodepine i begynnelsen av graviditeten. Blodvolumet øker,blodtrykket kan være usabilt og forårsake svimmelhet og hodepine.

For min del hjelper det, som du sier, å drikke mye og få nok hvile. Har det blitt ALT for ille har jeg tatt en panodil.

Skrevet

hei

en sugetablett magnesium har hjulpet meg ved hodepine...er vel verd et forsøk det??

Skrevet

Da jeg var tre uker på vei gikk jeg med hodepine i en uke i strekk, non stop, søndag til neste lørdag. nå er det bare tungt. =( nå er jeg 6 uker på vei.

men om det er den lille spiren sin grunn så er det helt greit=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...