Gå til innhold

Dere som jobber i helsesektoren - og dere andre for den saks skyld.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere erfaringer med Masaisko? Lurte på å kjøpe meg et par til jeg skal begynne å jobbe igjen. Har hørt de skal være snillere mot ryggen enn vanlige arbeidssko, samt at benmuskulaturen brukes mer effektivt eller noe med slike sko??

Hvis dere har, husker dere omtrent hvor mye dere måtte gi for dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det slike rulle sko?

Jeg har akkurat kjøpt meg ett par med rullesko via min kir.pr. Merke MBT, har ikke fått brukt dem enda. Men gleder meg til å gå på tur med dem, og håper at de vil hjelpe på ryggen. Hører jo mye skryt om dem.

Skrevet

Jeg har det på jobb. Jeg er kjempefornøyd. I begynnelsen ( første 2 ukene) var jeg litt skeptisk og blev litt stresset siden de var så dyre. Kostet rundt 1000kr men det tror jeg var på salg.

Nå elsker jeg de skoene. Jeg er mye bedre i ryggen og de er utroligt myke og gode under hælen. Jeg kan absolutt anbefalle dem!

Skrevet

Mora mi jobber på sykehus og det er mye gåing.l Hun snakker om å kjøpe seg slike masaisko fordi hun har kollegaer som bruker de og er kjempefornøyd.

Helsesøsteren til sønnen min hadde slike og hun mente hun fikk sprettrumpe av å gå med de :)

Skrevet

Hehe, ja takk til sprettrumpe :)

Får ta en ringerunde og høre om noen av dem som fører skoene lokalt tilfeldigvis har tilbud for tiden...tror de er fryktelig dyre nemlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...