Gå til innhold

Flere som prøver på nr 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. j prøver på nr 4 etter ma ï februar.

hadde vært fint å taste med andre som prøver på nr 4.

hadde vert fint å følge hverandre opp.

har ei jente på 6,5 og to gutter på 5,5 og 2,5.

nå ønsker j meg ei jente til, men gutt er også velkommen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, hei! Henger meg på "4.mann tråden" enda en gang. Prøver på 4.mann etter MA i oktober og en MA nå i februar. Hadde utskraping for fire uker siden og venter mens i disse dager. Vi har ikke brukt prevansjon etter utskrapingen, men jeg regner ikke med å bli gravid så fort etter. Dessuten har vi ikke vært så iherdige prøvere denne pp.

Jeg har gutt 11 år, jente 8 år og gutt 5 år.

Hvordan går det med deg da? Har du komt til hektene etter MA? Er kroppen i rute igjen?

Skrevet

hei. fint d er flere som prøver på nr 4.

j fikk igen tr akkuratt 5 uker etter utskrapingen.

er nettopp ferdig med tr.

nå er d bare å vente på el.

har ikke brukt noe prevansjon vi heller.

jordmora sa at vi kan bli gravid fortere nå, så lenge hcg er i blodet opptil 9 uker etter utskrapingen.

bare å vente å se da.

hadde d ganske tøft de 2 første ukene etter utskrapingen.

satt bare å gren og syntes synd på meg selv.

i går kjente j at j var litt trist.

kjente at j lett kunne begynne å grine.

åssen er d deg da?

gammel er du? j er 32.

Skrevet

dytter denne opp j.

Skrevet

hei jeg prøver på nr 4 jeg også.hadde MA i februar,men måte føde normalt 7 mars,vi bruker ikke prenensjon og har hatt sex hver kveld

jeg har jente på snart 7, jente på litt over 4,5 år og gutt på snart 3 år

hvor langt var dere jenter på vei da dere mista i MA

jeg er selv snart 28 år gift i 7 år

håper denne ungen holder seg fast og vokter navlesnora si,

fikk en 15 uker gammel sønn med navlesnora rudnt halsen 3 ganger.

lykke til alle jenter og vil gjerne følge dere

Skrevet

hei. du er velkommen hit. j var 11+2 da dem fant d ut. fosteret døde da j var 8+2. er sikkert verst å måtte føde d ut.

har d ganske tøft denne helga.

gubben sier at han kanskje ikke vil ha nr 4 alikevel.

har greni hele helga. uff....

Skrevet

Heisann begge to! Jeg er ikke så veldig ofte her inne fordi da har jeg en tendens til å bli litt opphengt i å bli gravid og tenker for mye på det. Og det er slitsomt. Så stikker jeg innom bare av og til.

Jeg er 33 år. I oktober var jeg 9 uker på veg da jeg mistet (temin 6. mai), i februar 10.uke (temin 15. september) Denne gangen trodde jeg alt var ok, var på ul bare for å få bekreftet at alt var bra, og det var det altså ikke. Tvillinger denne gangen!

Nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar for å prøve på nytt. venter fortsatt på tr. Dukker vel opp snart for jeg har hatt et skikkelig opp og ned humør de siste dagene (tydelig tegn for meg;)

Sliter litt med tankene om at jeg nå egentlig skulle vært høygravid og gått ut i permisjon til påske. Men nytter ikke å tenke slik! tok meg en lang sykkeltur i dagmorges og tenkte at dette kunne jeg ikke gjort viss jeg hadde vært høygravid....prøver å tenke positivt iallefall:)

Håper jammen mannen din ombestemmer seg Monkri! Hva er grunnen til at han ikke vil?

Har mann som jobber i Nordsjøen, så nå krysser jeg bare fingrene for at friperiodene hans må klaffe med el!!

Skrevet

hei. han føler nok at han har nok med de 3 vi har. han mener d blir mye mere mas med en til.

d tror da ikke j.

hadde oss litt i går og da brukte vi ikke noe.

når har dere ikm?

j har el til helga.

Skrevet

Ja, jeg prøver på nr 4. Har tre jenter fra før på 8,5 år, 5 år og straks 2 år. Ny mann uten egne barn fra før - så her er det bare å gi jernet! I utgangspunktet ønsker jeg meg en gutt, selv om enda en jente er hjertelig velkommen også.

Magefølelsen min sier at det blir 2 barn til, en av hver. Mannen syntes det høres flott ut. Tiden får vise :-)

Håper jeg er gravid denne syklusen!

Skrevet

Vi hadde forresten en SA i uke 5 i oktober. Ser jeg er blant de heldige som slipper å miste sent. Men på oss har det ikke vært hell siden da, selv om vi har prøvd. Inne i 6pp nå.

Ellers så møtte jeg denne mannen høygravid med nr tre (da var forhold til bf over for lenge siden, han ser vi 3-4x i året bare dessverre, så jenta ser på sambo som pappa), og det sa bare PANG! Den store kjærligheten <3 Vi gifter oss neste år når jeg er helt ferdig som student og begynner i full jobb igjen.

Om vi får små nå blir det forresten han som blir hjemme så jeg får tatt eksamen ;-)

Skrevet

så heldig du er....

driver å diskutere med gubben at han skal ombestemme seg.

j skal ha en til...

tror j begynner å få han på gli nå.

vi bruker ingenting.

Skrevet

Hei jenter:)

Kan jeg spørre om en liten ting?

Litt sånn utifra det blå..hehe:)

Når dere fikk deres første barn...fikk dere barnet før eller etter antatt termin? Prøver å få en liten oversikt over hva som er vanligst (selv om jeg vet at det er veldig individuelt fra person til person)

Skrevet

første mi kom 5 dager før termin.

drev å flytta den dagen j kom i veien.

ble sikkert litt stress, så d satte i gang fødselen.

Skrevet

Hei , kjekt det er fler som ønsker nr 4:)

Her har ikke tr dukket opp igjen og nå nærmer det seg fem uker siden utskraping. Håper den kommer snart slik at vi kan sette i gang for fullt med prøving.

Nå kjenner jeg at energien begynner å komme tilbake etter alt jeg har vært gjennom den siste tiden. Klarer heldigvis og ikke være så altfor opphengt i sykluser og venting, men gleder meg veldig til den dagen som jeg står med en positiv gr test i handa igjen! Men samtidig livredd!!! Orker ikke flere SA/MA.

Første barn kom på termin, andre en uke før, tredje fem dager over termin.

Håper "skuddet" sitter snart for oss alle:)

Skrevet

hei.

åssen går d med dere jenter?

er kvalm om dagen, men j vet at j ikke er gravid.

har hatt mensen og tror j har el nå.

kroppen min er så rar.

Skrevet

joda, går fint, men begynner å bli utålmodig, lei av å vente på tr som ikke kommer. Tok en gr test for to uker siden for å sjekke at hcg var ute av kroppen, og den var blank. Tok en ny i dag bare for å sjekke....og det kom opp en veeeeldig svak strek. Tror egentlig ikke jeg er gravid, for jeg kjenner ingen symptom og det har nesten ikke vært sengekos etter utskrapingen. Men lurer litt likevel.....får prøve å tenke på noe annet en uke fremover så kanskje dukker tr opp. Får se,får se...

Ellers har jeg det bra:) Dere da?

Får vel hoppe i høyet du da ,monkri, i disse el tider:)

Skrevet

Jeg venter på å skulle teste mandag. Laaang ventetid. Men hatt stikkinger nederst i magen nå så regner med tanta kommer :-( I natt drømte jeg at jeg tok en test, men da jeg skulle lese av svaret ringte klokka :-S

Drømmen til gubben var heller mere heavy! Han mistet en datter under fødselen for 18 år siden, og i natt har han sett henne i drømme, og tolket det som at ho varsler om at nå kommer babyen dere venter på. GRØSS!

Skrevet

ikke-lenger-singelmamma: kanskje du er gravid da.

skjønner meg ikke på kroppen min j da.

skal ha el nå, men d kjenner ikke sånn ut.

lurer på om j ble gravid like før mens j da.

kroppen min er så rar.

murringer nederst i magen, kvalm, øm pupp og sliten og trøtt.

får nok kjøpe meg en test i dag.

hadde en drøm her at j var gravid.

for to netter sia hadde j skikkelig mareritt.

drømte at noen skulle drepe meg.

sånne drømmer hadde j da j var gravid sist.

Skrevet

La oss håpe du er det da :-) Ta en test!!!!

Håper mine tester kommer i posten i dag :-)

Skrevet

Drømmen kan gi en pekepinn på noe det:) Av og til drømmer vi noe om det vi er opptatt, og andre ganger kan vi være sanndrømte....og ofte er det bare tull, iallefall for meg;) MEN da jeg gikk gravid sist gang drømte jeg at jeg fødte tvillinger, og da jeg var på ul så var det faktisk det!

Får vel bestille litt flere tester jeg også, så får jeg se om den positive testen bare er rester etter MA eller om det faktisk er en ny spire...

Skrevet

Fikk testene i går. Testa neg i dag, men fremdeles 2-3 dager igjen til ikm. Nå er jeg kvalm, ikke lyst på mat, trett, vondt i hodet, og litt øm i puppene :-S

Både jeg og gubben drømmer masse om babyer og tester etc denne perioden. Underholder hverandre litt om morgenen, for det meste er så sprøtt!!!! Og så får vi se. Så lenge ikke tr kommer har jeg håp om julegave med stor J :-)

Skrevet

Blir spennende dager for dere nå i påsken! Håper det skjer denne pp:)

Jeg er ganske sikker på at tr dukker opp snart, har så vidt begynt å spotte. Så på meg blir det 2010 baby, og det synes jeg egentlig er helt greitt.

Jeg gleder meg utrolig til å bli gravid samtidig som jeg kommer til å bli nervevrak. Er så redd for at det skal gå galt en tredje gang. skal ikke være enkelt med denne fjerde. De andre tre gikk alt så greitt med, gravid på første pp og alt ok i svangeskapet.

Krysser fingrene for julegave til dere, og januar baby for meg:)

Skrevet

Nope, vi går inn i en ny fase med prøving :-( Fått noe brunlig utflod, ligner ikke helt på mensen, men regner med at det er det. Så nå skal jeg bestille meg EL-tester!!!!! Og ha MASSE sex! SKAL HA JANUARBABY i alle fall!

God påske... ;-)

Tross alt litt greit å ikke føde på julaften da... Særlig når de to minste skal være hos meg denne jula.

Skrevet

Ja, da satser vi på januarbaby:)

Tr for fullt i dag, og er lettet for da kan vi endelig komme i gang:) så når mannen kommer hjem om halvannen uke da blir det el testing og prøving for fullt!

God påske til deg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...