Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er usedvanlig stille og kjedelig på jobb i dag, så fant ut at jeg skulle titte innom og si hei:-)

Er vel ikke så mange som husker meg, men jeg ser at det fortsatt er en del gamle "kjente" som fortsatt holder stand her. Ble hekta FB, og kom meg aldri ut derfra og inn hit igjen, men på jobb så har vi ikke tilgang til den... Håper det står bra til med dere alle!

Godgutten nærmer seg tre år og går i barnehagen, hvor han stortrives, og snuppa er blitt ett år og er hjemme med arbeidsledige storebror, som påberoper seg tittelen bleieskiftarbeider (hater å bli kalt dagmamma) :-)

Ellers går nu dagan med unger, jobb og videreutdanning - så kan ikke klage på fritidsproblemer her i gården altså ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da her@!!!

Så klart husker jeg deg:-) Mye moro selv om det er lenge siden. Hyggelig at du stikker innom. Vi har jo rett og slett funnet ny lekeplass og har det like koselig her vi:-)

Tenk at snuppa di har blitt ett år allerede og så utrolig tøft med bleieskiftende storebror da! Det står det jammen respekt av:-)

Dagene flyr ja, og fritidsproblemer er vel ukjent for de fleste med små barn. Og store også for den sakens skyld, nesten mer jobb med dem innimellom kjøring, skole, prøver, lekser og diverse fritidsaktiviteter:-) I tillegg må vi jo holde oss klare til henting sene helgekvelder etc. Da er det jammen enklere med de små som sover hele natten:-)

Håper du finner tid i ny og ne til å stikke innom og si hei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...