3småtroll♥ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 jeg har vært så heldig med 3.mann at ammingen har fungert supert! Har koset oss masse både han og jeg og det har vært kjempelettvindt!! MEN nå er lillemann snart 11 mnd og jeg skal tilbake på jobb om tre uker. Er jo så heldig at jeg får 2 timer ammefri med betalt så det skal jeg benytte meg av frem til august som han begynner i barnehagen. M MEN nå kikker jo alle skeivt på meg når jeg ammer han og lurer på om jeg ikke skal slutte å amme snart...Er jo på tide nå som han er så stro!?! Men er det ikke anbefalt å amme til de er 1(2) år da? He-he- er ikke så lett å være "perfekt" mor gitt;)
Koseklompen Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Bare å amme til han er 5 år og det om det er hva DU vil og mener er det riktige for DITT barn. "Perfekte" mødre bryr seg ikke om hva andre skulle mene.
Amonym i dag Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Litt vittig dette med amming, egentlig. Om man ikke ammer babyen sin, men gir mme istedet for, blir man nesten sett rart på. Det blir man jammen også om man ammer når babyen har blitt større... Morsmelk er jo best for barnet om man har mulighet til å amme, og du er heldig som fortsatt klarer det så bra når han nærmer seg året - amme ivei du, og tenk ikke på om noen kikker skeivt på deg, du gjør det som er best for deg og barnet:) (Og 11 mnd er da ikke så gammelt det....)
3småtroll♥ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Nei da- jeg ammer videre til han begynner i barnehagen jeg! Men må jo så det vittige i det her også Lillemann er stor for alderen og løper rundt(har gått siden han var 7,5mnd) så han ser nok større ut enn han er også
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg gidder ikke å bry meg noe om det denne gangen. Ammer ikke så mye i offentlighet. Men han får en del enda. Er nå 13 mnd. Blir vel at jeg slutter til sommere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå