Gå til innhold

Kan dere være så snille å mene noe om disse navnene???


trilla

Anbefalte innlegg

Vi har mer eller mindre bestemt oss for navnet Leana hvis det blir jente. Har leita litt etter ett mellomnavn og fikk plutselig vite at min bestemor har mellomnavnet Ellinora. Hva tycks om Leana Ellinora?? Litt for mange l'er og for lite flyt eller syns dere det funker greit?

 

Er sånn i tvil og syns Ellinora både er litt stygt og litt fint..hehe

 

Blir det gutt skal han antakelig hete William. Noen gode forslag på ett mellomnavn her??

 

Takker for alle innspill-syns det er ett kjempeansvar å bestemme navn jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

To fine navn. Jeg synes Ellinora Leana klinger bedre ;-) Men det er i mine ører... lykke til med navnevalg. Det er ikke enkelt, vi har ikke navn klart enda:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjempe fint jeg:) Littegranne tungvindt, men veldig fint navn. Er planen å bruke begge navnene, eller blir det bare Leana som blir brukt i det "daglige"?

 

Mellomnavn til William var vanskelig...er så "langt", sterkt og flott navn alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes william alexander er fint jeg da, fordi om det blir litt langt, så er det ikke så tungt å si hele navnet egntlig... spørs vell litt på etternavnet også det da... blir jo veldig mye med 2 etternavn om dere har 2 fornavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begge navnene er flotte men det blir litt smør på flesk.Leana er vakkert men syns det er finere om det skrives med to n-er,leanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...