søte lille:) Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Er det noen som vet om det er farlig å ha laptopén på fanget..??
EnJente_m_2Jenter Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 ? Det den er laget for, den skader i allefall ikke barnet om du tenker på det ?
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Laptoppen er IKKE laget for å ha i fanget!! Den er laget for at den skal være enkel å ha med seg rundt omkring. Laptoper som bare blir brukt i sofa og i fang, blir fortere ødelagt. De blir full av støv og så går de varm og slår seg av. Sikkert ikke farlig og ha laptopen i fanget med tanke på babyen, men med tanke på laptopen så risikerer du at den blir ødelagt ganske raskt.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har den i fanget med laptop pute under, så det går heeeeeeelt strålende fint !
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Ja, det går helt fint. Så lenge du passer på at den ikke blir for varm under. Er ikke bra for pc'en å bli for varm
EnJente_m_2Jenter Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Sant, denne puten er bestilt spesifikt for laptop bruk, har sånne ventiler etc. funker veldig bra. Tror kanskje HI tenkte på om det gikk an å bruke laptop når man er gravid, og det ser jeg ingen problemer medt, du da ?
.,.., Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Jeg liker ikke å bruke laptop med trådløst nett oppå magen når jeg er gravid p.g.a stråling. På samme måte liker jeg ikke å oppbevare mobiltelefon helt inntil magen.
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Ingenting som sier at dette er farlig. Er jo stråling overalt, om vi skal tenke på alt rundt oss blir vi helt tulleruske he he... Jordmor bare lo når jeg spurte henne om dette....
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 De viste et program om myter rundt slike ting og sa at menn ikke kan få testikkelkreft selv om de har mobil i lommen, så da tror jeg nok ikke dette er farlig heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå