Gå til innhold

Noen som ser noe jeg ikke ser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker på å kjøre til Tyskland og omegn i påsken. Skal bare ha en rolig tur der vi gjør det vi vil når vi vil. Men det er langt å kjøre, jeg er klar over det. Og mor synes det er en forferdelig dårlig ide.

Jeg kan ikke se at det skal medføre noen store problemer. De største plagene mine om dagen er at jeg er sliten, og må ofte på do. Jeg kommer til å være passasjer på hele turen, og har ikke noe problemer med å sove i bil, så jeg tror ikke det blir så veldig slitsom tur.

Skal til legen i dag, så jeg har tenkt å spørre henne hva hun mener, og jeg har også tenkt å spørre kiropraktor om ryggen min kan tåle det. Men jeg skulle gjerne hørt om noen her ser noe jeg ikke har tenkt på før vi bestemmer oss helt.

Jeg er i uke 29 når vi drar, og vi blir da borte uke 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge formen din er bra og dere tar det som en tur så er det vel ikke noe problem. I forrige sv.skap hadde vi en kort helgetur fra vestlandet til østlandet (ca 9t kjøring) og det gikk veldig bra. Orket t.o.m bryllup hele den lørdagen....

Så jeg vil si god tur =)

Skrevet

Takk takk :o)

Var hos legen i dag og hun ønsket god tur, og mente det var en vidunderlig ting å komme seg avgårde og oppleve våren i Europa. "Kom deg bort, gjør kjekke ting, og få energien tilbake" var hennes råd.

Så da reiser vi visst da :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...