Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Oppdaget plutselig at mensen skulle vært her for to-tre dager siden. Har ikke tenkt noe over det før nå. Har rett og slett ikke vært bekymret for om den skulle komme eller ikke, fordi vi ikke har hatt sex siden før forrige mens (hele familien har vært syke i tur og orden). Men nå oppdaget jeg at den skulle vært her for noen dager siden, og jeg har vært regelmessig helt siden den kom tilbake etter fødselen. Så begynte jeg å tenke... Var nemlig ganske stressa før forrige menstruasjon fordi vi hadde vært litt uforsiktige, og omtrent en uke før mensen skulle komme fikk jeg skikkelige smerter i underlivet, på høyde side på magen og bak i ryggen. Det samme hendte forrige gang jeg ble gravid, men da kun noen dager før mensen skulle komme. Men så kom mensen som normalt og jeg pustet lettet ut og glemte hele greia. Men nå begynner jeg altså å bli litt stresset. Kan det være at jeg fikk mens selv om jeg var gravid? Har overhodet ingen graviditetssymptomer og det hadde jeg flust av forrige gang, selv før mensen skulle komme. Eneste er at jeg denne uka har kjent en del svake mensmurringer som ikke har utviklet seg til noe mer. Nei, har den ikke kommet i morgen så bærer det rett bort på apoteket!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Helt umulig å gjette seg til, men av og til er det godt å bare dele tankene;) Ville tatt en tur på apoteket i dag hvis jeg var deg, så slipper du å lure.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ville bare dele tankene mine, jeg Og det føltes godt. Litt mindre stresset. Venter nok til i morgen med å ta turen på apoteket, en dag til eller fra spiller ikke så stor rolle uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå