Gå til innhold

Kan jeg være gravid? - Er det bare meg som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes sånne innlegg er tette?. Ehh... Åssen i svarte skal kunne vite om du er gravid? De gangene jeg har lurt, har jeg brukt graviditetstest! Er ufattelig mye greiere.

På meg virker det som om folk ønsker at andre på BIM skal si at man er gravid, det øker liksom håpet på at det skal være sant.

Er det så viktig at noen må bekrefte / avkrefte mistanken, at man ikke kan vente til testen er tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg synes og det er utrolig sløvt med sånne innlegg!

Ta en test!

Skrevet

eller de som lurer på om de er gravide fordi mensen er forsinket med et par timer, et par dager... Også er testen negativ..

Hallo?? Det er relativt vanlig at den kan bli litt forskøvet - spesielt når du stresser med å bli gravid!

Skrevet

Kan være at folk gruer seg til å ta en graviditetstest fordi de er redd for å bli skuffet, vil gå rundt og glede seg en stund og tenke på muligheten for å være gravid, eller kanskje de er interessert i å høre hvilke symptomer andre hadde/hvordan andre opplevde graviditeten.

Tror de aller færreste forventer å få svar på om de er gravid eller ikke over nett, men kanskje de heller ser på det som en mulighet til å få luftet sine egne tanker.

Hvis de spør direkte "tror dere jeg er gravid?" så blir det selvfølgelig noe helt annet, det er jo bare for dumt.

Skrevet

Jeg synes spesielt de som tester 1 uke før forventet mens og blir fortvilet fordi testen er negativ er litt tja, hva skal man kalle det... Men de tester i hvert fall. Vent til IKM så har du mye større sjanse for å få riktig svar på testen.... Og ja, jeg har testet før jeg også, og da følte jeg meg skikkelig teit!! Stresser seg bare opp unødvendig!! Utrolig usammenhengende svar, men pytt, det er snart fredag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...