Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Har akkurat begynt med litt briller. Når jeg leser, sitter foramn dataen, ser på tv og kjører bil. Har tenkt på linser etterhvert. Venner man seg fort til det? Eller er det ubehagelig, vanskelig å ta på osv?
trillemamma Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg klarte ikke å bli vant til det, jeg ga opp etter noen uker. Jeg har skjeve hornhinner, så det er nok derfor jeg ikke klarte å bruke det.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Det er det jeg har også,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå