Gå til innhold

Du vet du er tidlig oppe når..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Playhouse Disney ikke har startet sending enda!

Nå har Leah en periode hvor hun står opp 5.30..er litt vanskelig å få henne til å tro meg når jeg sier det er natt enda når sola skinner inn vinduet:) Men regner med det går seg til etterhvert, det gjør det jo alltid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er også et sikkert tegn på at man er tidlig oppe når ingen er logget på msn...eller på facebook....... vi operer med to uttrykk for natt her i heimen....lyse natten og mørke natten..... og de sluker det rått...at det er sommernatt...liksom....men nå er de ganske store da....3 og 5...... lykke til!

Skrevet

DA er det bra vi flytter klokka til helga...Da blir den 6.30 på søndag når hun våkner :o)

Skrevet

Å så bra, det visste jeg ikke:) Da ordner det seg jo kjappere enn jeg trodde;)

Har ikke prøvd den med sommernatt, kan jo prøve det også..men spørs om hun skjønner det..hun er 19 mnd og skjønner det hun vil skjønne ;)

Skrevet

....og akkurat derfor har jeg kjøpt de svarteste og mørkeste rullegardinene som finnes.

Så nå er det natta til jeg drar i snora ;)

Skrevet

Vi har persienner foran vinduene, men kommer noen stråler inn på sidene likevel. Jeg står heller opp tidlig enn å gå glipp av de solstrålene, vi samsover og jeg elsker å våkne til lys:) Hun vil stå tidlig opp i en periode og så vil hun forandre på det igjen, det har hun gjort så lenge hun har levd..så jeg vet jo at det kommer bedre perioder..er bare litt tungt når man er inne i "tidlig opp"-periodene da..hehe:)

Men vil vurdere mørke rullegardiner når hun får eget rom!

Skrevet

Jeg vet jeg har stått opp tidlig, når vi vurderer å dra på besøk til mormor kl.09 om morgenen! Hehehe

Skrevet

Du vet du er tidlig oppe når du vurderer å ringe banken for å høre hvorfor ikke pengene som skulle komme kl 08 har kommet og oppdaget at, nehei nei, klokka er bare 7 jo:p

Når du ringer og ringer for å vekke din beste venninne og handle frokost og kaffe til henne, kl 09, etter å ha vært innom jobben til pappa i en kommune, innom egen jobb i annen kommune og venninna bor i kommunen mellom disse to andre!

Hjelpes.

*trøtt*

Skrevet

Hehehe..kjenner til den..I helgene så sitter jeg bare å venter på mld fra mamma om at de er stått opp så nå kan vi komme på besøk om vi vil..hehe, heldigvis så står de opp i 8-tiden så vi slipper å vente så lenge:) Men for oss er det jo nesten formiddag da!! :)

Skrevet

Du vet du er tidlig oppe når.. Du har vært oppe i 3 timer før resten av huset våkner til liv.. Du spiser lunch når de andre spiser frokost. Det har gått 4-5 timer etter du våknet før du kan ringe familie og venner, og du har masse å fortelle om ting som har skjedd I DAG!

Min lille earlybird har våknet klokka fem i et år...

Skrevet

Som førstemann i venninegjengen med barn så vet man at man er tidlig våken at man har rukket å spist frokost, badet og kledd på, pakket lunch til mini, tatt ukeshandling, kjørt gubben på jobb, besøkt besteforeldre på begge sider og SÅ møtt vennine i byen en lørdags formiddag kl 11.30.. heheeh

Skrevet

...du ser på klokka etter å ha vært våken i mangen timer og føler at dagen snart er over men så er klokka bare 12!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...