Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Da var jeg her inne igjen:D Er så sykt glad.. fant ut at jeg er gravid i dag! Etter en MA og tunge uker, var det bare så sinnsykt godt:D Så, nå satser vi på at den sitter!! Stor klem!
makkapakka med spire Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Å så kjekkt, gratulerer så masse.. Har fulgt historien din og og tenkt masse på det du har vært igjennom.. Dette fortjener du, lykke til med svangerskapet:O)
Har fire go`inger Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer så mye:) Kos deg med graviditeten:)
elskling Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hei, så koselig og gratulerer masse:) Krysser fingrene for at alt går bra. Vi går en superfin tid i møte alle vi med vosende mager; vår og sol og en laaang varm sommer,forhåpentligvis.....
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Tusen takk:):) Ja, tenk så fine vi blir til sommeren med bollemager gleder meg sånn!
Mammaioktober Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer til alle oss! Vi må bare gratulere oss selv hver dag, for vi er kjempeheldige! Jeg grein når jeg fikk positiv test. Det er det sprøeste som har hendt meg i hele mitt liv. Tenke seg til hvordan fødselen blir!! Hurra for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå