Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 reiser på ferie imorgen og har forløpig pakket dette i håndbagasjen deres............... Tåte og bleier til minsten. Våtservietter Sterisol Puslespill Bøker biler lego nøtter og rosiner kjeks
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Kommer litt an på hvor lang flyturen er, men synes lista di ser bra ut
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Flyturen er 5 t og 30 min. Skal til Gran Canari : ))
Anja Annonym Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg ville tatt med en nakke-pute-støtte og ei tegnetavle.
solita 06 Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Lydbok. Hakkebakkeskogen eller lignende. Klesskift, men det har du sikkert tenkt på. Oppskåret frukt, hvis det er lov da!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Klesskift haddde jeg faktisk ikke tenkt på haha : )) Takk for den påminnelsen : )
solita 06 Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Ja klesskift er vel nesten det viktigste :-) Vi reiser en del med tog og har opplevd: oppkast uover begge to, et helt yoghurt beger utover alt, kaffe som veltet ++ Så skift til alle er vel mitt hotteste tips :-p En gang vi tok fly traff vi en mor som reiste i hvit bukse og uventet fikk mensen...
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Vi reiser på lørdag,og har bl.a. med en på litt under 2år. Har med flytende antibac,og antibac servietter. Har pakket med meg bokstavkjeks, og skal pakke med meg bærbar dvd-spiller ,og noen dvd'er. Mini er såå glad i å se på Pippi, og Mikke Mus. Vi har en på 5 mnd også,og begge kidsa reiser uten eget sete,så her er det snakk om alt for freden,med dvdspiller,kjeks,og så blir det nok litt snop på flyturen også:-) Oppskåren frukt er lov, samme med mat... Bare ikke flytende væske. Kjøper med meg flere flasker vann/drikke etter jeg har passert sikkerthetskontrollne
Meg og bøllegutta!! Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2009 Har akkurat vært og kjøpt bokstsav kjeks jeg også : )) Og en pakke tyggis til hver og et sånnt knekkebrød sandwich : )) Slenger med litt frukt også tenkte jeg. Begge våre har eget sete, men 2 åringen syns det å sittte stille er høyt overvurdert så det er nok ikke noe stor fare for at vi får blodpropp på den flyturen nei haha : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå